26 Temmuz 2017 Çarşamba

25 Temmuz 2017 Salı

24 Temmuz 2017 Pazartesi

Kadim Hatıralar - Kitap Bilgisi

Kadim Hatıralar - Kitap Bilgisi Hakkında

Sizlere önceki konumuzda kitabın tanıtımını yapmıştık ve bu konuda ise aldığımız kitabı elimize geçtikten sonraki aşamada kitap içeriğinden bahsedeceğiz.
Henüz elimize geçmedi ama geçtiği zaman tahminlerim şöyle ki; kaliteli bir kitap olduğunu ve bir solukta okuyacağımıza inanıyorum. Güçlü kalemiyle her mısrasında, her satırında ve her paragrafında inanıyorum ki etkileyici bir kitap. Kitabın gelirleri şehit ailelerine gidecektir. Bundan kesinlikle emin olabilirsiniz. 
Kitabı almak isteyen arkadaşlarımız: http://www.kitapkutusu.com adresinden temini sağlayabilirler. Çok uygun maliyete verilmektedir. Söylediğim gibi kitabın gelirler Keslinlikle Şehit ailelerimize ve Çocuklarımıza gidecektir
Not: Görsel resmin üzerine tıklayarak daha büyük formatta görebilirsiniz.
Kitap için tekrardan Sayın Nurhan Cihan hocamıza teşekkür ediyoruz.
** Bazı şeyler biter ama hatıralar sonsuza dek sürer.
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Dünya Liderleri Erdoğan'ın Ayağında

Dünya Liderleri Erdoğan'ın Ayağında


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Erdoğan'ın Efsane Hareketi

Erdoğan'ın Efsane Hareketi

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Halk Bankasına Darbe

Milli Banka Nasıl Batırılmaya Çalışıldı?

Türkiye'nin Kuzey Irak ile petrol ve gaz rezervini dünyaya açması, ABD’nin ekonomi politikaları ile çelişti. Bunun üzerine ABD, FETÖ’yü kullanarak Halkbank üzerinden Türkiye’ye bir operasyon gerçekleştirdi.
Türkiye, Kuzey Irak’la petrol ve gaz rezervini dünyaya açma konusunda el sıkıştı. Transferde Halkbank merkez olacaktı. Ancak son iki ayda paranın ABD bankalarında tutulması yönünde girişimler yapıldığına dair haberler yayıldı. Petrol ve gazdan elde edilecek cironun yıllık 100 milyar doları bulabileceği belirtiliyordu. Ayrıca Hindistan’ın İran’a uluslararası yaptırımların başladığı günden beri 5 milyar euro borcu birikmişti. Hindistan Milli Petrol Şirketi, hem 5 milyar euroyu hem de gelecek tüm ödemeleri Halkbank üzerinden gerçekleştirmeyi planlandığını duyurdu.
Küresel ekonomik abluka nedeniyle İran, dünya ile ticaretini altın karşılığı sürdürmekteydi. Halkbank’ın bu alışverişteki rolü, aracı olmasıydı. Ticaret Halkbank üzerinden yapılıyordu. Türkiye’den bu ülkeye yönelik ihracat, Türkiye’nin dış ticaret açığını daraltmaktaydı. Halkbank’ın tamamen hukukî olan ve ambargo kuralları çerçevesinde tahakkuk eden aracılık statüsü, Amerikan ekonomisine eksi bakiye olarak yansıdı. Zira İran’la yapılan yasal alışveriş ve buna İran’ın Pakistan-Hindistan anlaşmasına aracılığı da eklenince ABD’nin, uluslararası ticaret sisteminde 100 milyar dolarlık gedik açılmasına neden olacaktı.

20 Temmuz 2017 Perşembe

Web sitenizin Seo Ayarları Site Optimizasyonu Logo Seo Ayarları

Web sitenizin Seo Ayarları Site Optimizasyonu Logo Seo Ayarları

Logo Banner Seo Ayarları Google Arama sonuçları: seolu logo, seolu link,site optimizasyonu,seo ayarları, web site seo ayarları,seo ayarlarını yapmak, logo seo ayarlaları, banner seo ayarları, logo banner ayarları, sitelere logo banner eklemek, site optimizasyon ayarları, sitelerinizin logolarını seo biçimde eklemek, blogger seo ayarları, wordpress seo ayarları, vbulletin seo ayarları, blogger seo ayarları nasıl yapılır, wordpress seo ayarlarını nasıl yaparım,
Merhabalar arkadaşlar sizlere farklı ve işinize yarayacak logo veya banner seo ayarlarından bahsedeceğiz. Sizlere burada önemine değinmek istediğimiz önemli nokta herhangi bir web sitesinde logo veya banner olarak verilmesini istediğiniz logolu linkinizi seolu nasıl ekleneceğini anlatacağız. 
Özellikle sitenizde yoğun olarak kullandığınız anahtar kelimenizin logonuzda yer alması büyük önem taşır.
Aşağıda gördüğünüz kodlar ile logolar üzerinde "SEO" uygulayabilirsiniz.
Anlatıma Geçiyoruz:

1-akblog icon örnekleri yazılan yere sitenizin anahtar kelimesini yazın
2- Resim linki olarak verilen yeri değiştirin ve kendi logo banner yada resmin bulunduğu linkin adresini yazın. Burdaki
 (http://3.bp.blogspot.com/-QHN39zj5A4Y/Tjh8Kh5voDI/AAAAAAAAAl0/ITPNKnQj2ZQ/s1600/icon-banner-logo-ikon-ikon-arsivi-icon-archives-banner-tasarimlari-logo-tasarimlari-photoshop-tasarimlari.gifadresi değiştirin 

3- logonuzun yada bannerinizin ebatları neyse ona göre değiştirin. (height="191" - width="169"bu bölümü değiştirin.
4- Bu işlemleri yaptıktan sonra kayıt edin ve işlem bitmiştir.


Sol tarafta görmüş olduğunuz bir örnek resimdir.
Bu resmin üzerine fare imlecini getirdiğinizde akblog icon örnekleri yazısı çıkacaktır
Sizde linkinizi yukarıdaki gibi anlatılanları yaptığınızda doğru biçimde yapmışsınız demektir.
Konu ile ilgili yapamadığınız bölümü lütfen yorum bölümünden yazın ve editörlerimiz yardımcı olacaktır sizlere.
Her konumuz kendimize ait olup ve her konuda emek vardır lütfen yorumunuzu eksik etmeyin.
Konunun kaynak linkini vermeden lütfen yayınlamayın sitenizde.
Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.
Kaynak: http://www.akblog.net/2011/08/web-sitenizin-seo-ayarlar-site.html
---

18 Temmuz 2017 Salı

Forex Eğitim Rehberi

Forex Eğitim Rehberi

Google arama sonuçları; forex, forex siteleri, forex sites, forex eğitim, forex rehberi, forex bilgi, forex borsa, forex borsa öğrenme yolları, forex siteleri, forex öğreniyorum, forex temel terimler, forex sites, forex rehberi, forex eğitim rehberi, forexte en iyi kazanç sağlamanın yolları, forexte kazanmanın yolları, forex kazanç nasıl olur, forex kazanç arttırmanın yolları, forexten para kazanmanın yolları, en iyi forex kazan. yolları,

Merhabalar arkadaşlar, forex eğitim hakkında bilgi edinmeden önce sağlam güvenilir ve güzelce açıklamaları yapan sizleri kasmayan ve öğrendiğinizde zevkle öğrenmenizi sağlayan sitelerden veya kurumlardan bilgileri almanız sizlerin yararınızadır. Konu ile ilgili bildiğiniz, güvendiğiniz ve yararlı olacağını düşündüğünüz siteler veya kurumlar varsa yorum bölümünden lütfen yazın ve bizlerle paylaşarak forex hakkında bilgi edinmek isteyen veya forex ile kazanç sağlamayı düşünen veyahut forexe yönelik her türlü detayları isteyen arkadaşlarımıza yardımcı olabiliriz bu durumda. Sizlerinde yardımlarınızı bekliyoruz ve bildiğiniz güvendiğiniz siteleri yorum bölümünden lütfen konu altından yorum bölümüne yazın arkadaşlar ve sizlerin vereceğiniz sitelerin içeriği incelendikten sonra konuya ekleriz.
http://www.akblog.net/2011/09/forex-egitim-rehberi.html
Konunun yararlı olması dileğiyle hepinize başarılar dileriz sevgili arkadaşlar.
Fore Eğitim için Siteler:
Forex Eğitim Rehberi Forex Manager - Forex Yönetimi
Capital Forex

17 Temmuz 2017 Pazartesi

15 Temmuza Halk Darbesi

15 TEMMUZ ŞEHİTLER KÖPRÜSÜ AÇILDI

15 Temmuza Halk Darbesi

İstanbul'da düzenlenecek olan 15 Temmuz şehitlerini anma ve demokrasi zaferini kutlama etkinlikleri sebebiyle 15 Temmuz Şehitler Köprüsü saat 12:00'da trafiğe kapatıldı ve etkinlikler sona erene kadar da kapalı kaldı.
Yaklaşık 12 saattir kapalı olan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü bu sabah saat 07.30 sıralarında yeniden trafiğe açıldı.

İETT'DEN 15 TEMMUZ PROGRAMI
İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri (İETT), bugün yapılacak seferlerde de düzenlemeye gidildiğini bildirdi. 15 Temmuz etkinlikleri kapsamında da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün kapalı olacak ve seferler Fatih Sultan Mehmet Köprüsü istikameti üzerinden yapılacak.

15 Temmuz 2017 Cumartesi

Hacking'e Nerden Başlamalıyım

Hacking'e Nerden Başlamalıyım. Kaynak: Linklerden de anlaşılacağı üzere CW
Nereden Başlamalısınız ?
Saldırı Yöntemleri ve Güvenlik Önlemleri
SQL Injection Saldırıları
SQL Injection WAF Bypass
SQL Injection ve XSS Zafiyetleri
XSS Detaylı Anlatımlar
XSRF Nedir ? Nasıl Kullanılır ?
Shell Nedir ? Nasıl Atılır ?
Hedef Site Hacking
Sunucu Bypass
Linux Server Root
Windows Server Root


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

MHP den 15Temmuz Klibi

MHP den 15 Temmuz Klibi Darbe Klibi.
Sayın Devlet Bahçeli'nin Darbe Karşısında Dimdik Durması. Rabbim razı olsun ondan inşallah.

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Dakika Dakika 15 Temmuz Darbe Gecesi

 Dakika Dakika 15 Temmuz Darbe Gecesi
Darbe Gecesinde Yaşanılanlar. Dakika dakia darbe raporu

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

15 Temmuz’da Bahçeli’yi almak için MHP’ye giden adam

Mehmet Acet 15 Temmuz’da Bahçeli’yi almak için MHP’ye giden adam


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

14 Temmuz 2017 Cuma

15 Temmuz Özel Videoları

15 Temmuz Özel Videoları

TÜRKİYE 15.TEMMUZ 2016 DARBE TEŞEBBÜSÜ (ÖZEL VİDEO)

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Öküz Evlat ve Baba



Öküz Evlat ve Baba

Bir gün bir köylü ihtiyar gelip, kaza müftüsü olan hoca efendiye oğlunu şikayet eder:

- Muhterem hocam, der, dün oğlum beni tarlada dövdü, elindeki öküzleri kovaladığımız övendere ile vurdu. Çok canım yandı, çok ağladım, ben bunun için mi evlat büyüttüm, ben şimdi ne yapacağım bu ihtiyar halimle. Bugün koşup sana geldim, bana bir yol göster, bana bir akıl ver. Hocam ne yapacağımı şaşırdım, yalvarıyorum sana, bana bir yardımda bulun. Müftü efendi:
- FesuphanAllah, der. Bir evlat, babaya nasıl el kaldırıp döver!.. Peki sen oğluna dinini öğrettin mi? Ana-babanın hakkının büyüklüğünü oğluna anlatmadın mı? Küçükken ahlak, terbiye dersleri vermedin mi? Köylü:
- Kıymetli hocam! Köy halini biliyorsunuz, bu sizin malumunuz öğretemedim. Köy yerinde iş var güç var, hayvanlar güdülmek ister, çift var, odun var. Bunlar hep yapılması gereken işler. Müftü efendi gözü yaşlı ihtiyara:
- O halde ihtiyar köylü baba! Oğlunun kusuruna bakma, o seni çift sürdüğü öküzleri zannetmiştir. Çünkü oğlunun yanında seninle, öküzleri arasında bir fark yoktur. Oğluna baba kıymeti öğretmemişsin. O öküzlere vuruyorum diye sana vurmuş. Yoksa bir evlat babaya el kaldıramaz, diyerek köylünün oğluna karşı babalık vazifesini yapmadığını ve eksik yaptığını anlatmıştır.
Çocuklarınıza merhameti öğretin
yapmaması gereken şeyleride öğretin, bilsinki yaptıgında sonuçların neler olacağını bilsin.

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

13 Temmuz 2017 Perşembe

G20 Recep Tayyip ERDOĞAN


G20 Recep Tayyip ERDOĞAN
G20 de Bir lider geçti. Lider ERDOĞAN

Yaşlı bir baba

Yaşlı bir baba…
Kuzu etinden imal edilmiş yaprak döneri çok severmiş…
Bir gün canı yaprak döneri çok çekmiş. Babasının isteğini fark eden oğlu, almış babasını ve güzel bir lokantaya götürmüş… Baba, yemeği önce kendisi yemek istemiş… Ancak yaşlılığın verdiği zayıflık sonucu elleri titrediği için lokmayı ağzına götürmek istediği her seferinde üzerine dökmüş, yağı sakalına damlamış…
Lokantadaki insanların bakışları da pürdikkat onların üzerindeymiş… Aşağılayıcı bakışlar, alaycı tavırlar, surat ekşitmelerle arada bir yaşlı babaya bakıyorlarmış. Bir süre sonra oğlu sabır ve itina ile lokmaları babasının ağzına koymaya başlamış…
Nihayet yemek bitmiş ve oğlu babasını alıp lavaboya götürmüş, elini-yüzünü iyice yıkamış, üstünü-başını silip temizlemiş, saçını-sakalını düzeltip taramış, gözlüklerini silip gözüne takmış, ardından da koluna girip dışarı çıkarmış…
Lokantada bulunanların hakaretamiz bakışları hâlâ onların üzerinde… Hiçbir bakışı umursamayan çocuğun ise yüzünde hep tebessüm varmış, babası çok sevdiği yemekten yiyip lezzet aldığı için…
Yemek parasını ödeyip çıkıyorlardı ki, arkalardan yaşlı bir amca seslenmiş:
– Hey evlat, burada bir şey bıraktığını unutmadın mı?
Az düşündükten sonra çocuk cevap vermiş:
– Hayır, masada bir şey bıraktığımı sanmıyorum!
Yaşlı amca:
– Hayır evlat, yanılıyorsun. Sen burada çok değerli bir şey bırakıp gidiyorsun!

Şaşkınlık içinde:
– Ne bırakmışım ki amca?!
– Sen burada, her evlat için bir ders ve her baba için bir umut bırakıp da gidiyorsun!…

Tam bir sessizlik hâkim olmuştu salona… Herkes yaptığından, düşündüğünden utanç duyuyordu…
Unutmuşlardı bir an, her sıkıntıda babalarına sığındıklarını:
– Baba! Şunu istiyorum.
– Baba! Bana şunu al.
– Baba! Şu okulda, şu üniversitede okumak istiyorum, şu kadar harç gerekiyor.
– Baba! Okul masrafları için şu kadar para lazım.
– Baba! Falan şehre gezmeye gitmek istiyorum, para ver.
– Baba! Doğum günümde bana ne aldın?
– Baba!…
– Baba!…
Ama bir defa olsun dememişlerdi sanki:
– Yanımdasın ya baba, benim için her şeye değer ve yeter!…
– Babam! Senin yanında olmak benim için bir dünyadır…
Hep sahip olmak istediklerimizden söylenip durduk, yokluklarımızdan sitem edip şikâyetçi olduk… Ama belki de hiç sormadık ona:
– Baba! Senin benden bir isteğin var mı?
Çoğumuza sormuşlardır kesin çocukluğumuzda, “Anneni mi çok seviyorsun, babanı mı?” diye. İlk başta “Her ikisini.” desek de az ısrar sonucu utanarak, sıkılarak kısık sesle, “Annemi.” diyorduk; buna rağmen baba içindeki acıyı bize hissettirmeden tebessüm ediyordu. Kim bilir, belki de herkesin yanında utanıyordu…
Ama bir gün gelir de kayıp giderse elinden, aile fertlerinin güzel yaşaması için ne tür zahmetlere katlandığını işte o zaman anlarsın…
Düşünüyorum da baba hakkında bir sure inmiş olsaydı, kesin babaya da yemin edilirdi:
Andolsun ekmek kokan nasırlı ellerine!…
Andolsun hep kaygı taşıyan gözlerine!…
Andolsun içine akan kutsal gözyaşlarına!…
Andolsun keder dağına dönüşen yüce kalbine!…
Andolsun gururuna, garipliğine, kadri bilinmeyen kadrine!…
Cennet senin ayaklarının altında olmasa da…


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

İleri Seo Teknikleri

İleri Seo Teknikleri
İleri seo teknik başlığı çok iddialı olmuş olabilir ama Seo tamamen kişilerin kendi tekniklerini denemesi ile ileri seviyeye çıkabilmektedir bana göre.
Bu yazıda Site İçi Link vermenin önemini anlatacağım.
Bu yazıda piyasada bütün SEO sitelerinde bulabileceğiniz
  • Özgün Makale
  • Temiz backlink, Hacklink
  • Tanıtım yazısı
site optimizasyonu ile ilgili bir bilgi bulamayacaksınız. Onları bütün SEO sitelerinde bulabilirsiniz. Bu taktik tamamen denenmiş ve faydası görülmüş tamamen kişisel bir tavsiyedir.
İleri SEO tekniği dememdeki sebep. Bu taktiği kullanmak için elimizde oturmuş bir web sitemiz olması zaten gerekiyor. Bazılarımız çok iyi web sitelerimiz olmasına rağmen bazen istediğimiz konularda istediğimiz sıralara gelemiyoruz.
İlk önce grafiğimizi inceleyelim.

Şimdi görseli yazıya dökelim. 
Örneğin çok iyi bir websitemiz var sürekli özgün ve güncel tutuyoruz yani zemini oturmuş bir site. Ama çok iddaalı kelimelerde istediğimiz yerlere gelemiyorsak istediğimiz kelimeye ulaşmadaki yolu değiştirelim.
Son zamanlarda çok moda olan Yemek Tarifi kelimesini ele alalım. Yemek tarifi kelimesi çok iddalı hatta birçok site için imkansız görülmektedir. Kendini çok iyi seocu sanan arkadaşlar websitelerini yemek sitesi kelimesinde iyi yerlere gelmesi için yaptıkları işlerin başında hemen özgün yazılar girerler özgün ve pahalı sitelerden yemek sitesi kelimesinde linkler alırlar felan filan. Bunların etkisi çoktur bende kabul ediyorum.(Bunu herkes yapıyor arkadaşlar. Farklı olmak lazım saçmada olsa farklı yöntemler geliştirmek lazım) Ama olaya ilk önce site içi Link yapısından başlamak lazım.
Yemek Tarifi ana kelimemiz olsun fakat Piramiti oluşturmak için 9 tane daha yemek tarifi ile ilgili kelime üretmek lazım. Örneğim
  1. Bayramda Tatlı Tarifleri
  2. İftar Yemekleri
  3. Uygun Maliyetli Yemek Tarifleri
  4. Hızlı Yemek Tarifleri
gibi gibi pramiti oluşturacak kadar kelime üretmeniz gerekiyor.(Ürettiğimiz kelimeler içeriğimiz ile ilişkili olsun yeter)
Piramitin en altında başladığınızda. ilk 4 kelime ile ilgili sitemize makale ekleme yapıyoruz. Bu makalelerin nasıl olacağını anlatmıyorum seo uygun olacak.4.sıradaki piramit basamadğındaki ilk 4 kelimeyi içerek makalelerden 3.sıradaki piramitteki kelimelerden oluşturacağımız makaleler link veriyoruz ve aynı zamanda makale içinde ana kelimemizi içeren 1.sıradaki makaleyede link veriyoruz. Makalelerin indexlenmesini bekliyoruz (İyi bir web sitesi elimizde var dedi ve indexlenme süresi 5dk’dır)
Not: Şimdi bağzılarınz diyecek ki. Piramite yanlış başladın. İlk 4 makaleyi girip link verdiğinde 3.sıradaki piramitteki makaleler daha yazılmamış olacak ve indexlenme anında sayfalar bulunmayaca. (Zaten bunu istiyoruz)
Daha sonra piramitin 3.Sırasına geçiyoruz garafiktede olduğu gibi aynı linklemeyi yapıyoruz. Aynı şekilde indexlenmesini bekliyoruz. Daha sonra Piramitin 2.sırasına geçiyoruz.
Şimdi arkadaşlar sondan başa gittik ve 9 makaleden ana kelimemize çıkış yaptık ama her indexlenmede o sayfayı en son oluşturduğumuz için google indexlediğin o linklerin sayfasına boş gitmiş oluyor.
Burda benim istediğim nokta zaten buydu. Google sitemizde makalelere giriyor ve bu 9 makaleden bir anahtar kelimeye çıkış yapıyor ama boş buluyor sayfaları. Daha sonra siteyi not alıyor ve tekrar geldiğinde o sayfaların oluştuğunu görüyor
Olayın özetinde Yıldız sanatçıların sahneye çıkmadan önce bol bol alkışlanma mantığı ile bu piramitimiz aynıdır. Ana kelimeyi google sunmadan önce bol bol alkışlıyoruz.
Not 2: Birçoğuna göre bu yöntem saçma gelecektir. En başta da dediğim gibi İleri Seo kişilerin kendi yöntemlerini deneme yanılma yönteminin başarılı olması sonucu ortaya çıkmasıdır.

Kaynak: https://www.cyber-warrior.org/Forum/ileri-seo-teknikleri_580786,0.cwx
Anlatan: deli_tayyar

---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Hasarlı Telefonlardan Veri Kurtarma

Hasarlı Telefonlardan Veri Kurtarma

Cep telefonu, tablet vb. cihazlarda kırılma vb. nedenlerle kullanılamayan veya ekrandan dolayı pc bağlantısı olmayan açılmayan cihazlar gemelde ÇÖP olarak nitelendirilir.
Ancak böyle bir durumda cihazda olmazsa olmaz diyebileceğimiz veriler mevcut ise ne yapmamız gerekmektedir ? seamtrie
Mobil cihazlarda fiziksel adli kopya desteği yoksa mantıksal adli kopya alınarak veri kurtarma işlemi yapılabilmektedir. USB Hata modu en büyük sorundur. Neden olarak cihaz tamamen hatalı veya kullanılamaz durumdadır.

15 Temmuzu Unutma, Unutturma

15 Temmuz u Unutma, Unutturma!

Sosyal Medya Görselleri
Sosyal Medyada, Forum içerisinde ve Web sitelerinizde kullanabilirsiniz.

11 Temmuz 2017 Salı

WordPress Meta Açıklaması Keywords Ekleme

WordPress Etiketlere Meta Açıklaması ve Keywords Ekleme

WordPress tabanlı bir sitenizde konuya etiket eklediğiniz zaman, etikete özel description (meta açıklaması) ve keywords (anahtar kelime) eklenmez.
Ait olduğunu konunun meta açıklama ve anahtar kelimelerini kullanır. Sitenizi özelleştirmek ve arama motorlarında kendine üst sıralarda yer bulabilmesi için etiketlere özel açıklama ve anahtar kelime tanıyalım.

Ayrıntılı ve basit bir şekilde sizlere durumu özetleyeceğim.

1. Temanızın header.php dosyasını açıyoruz.

2. Aşağıdaki kodu buluyoruz:
<?php wp_head(); ?>

3. Bir üst satırına şu kodları ekliyoruz.
<?php if( is_tag() ) { $etiket = single_tag_title("", false); ?>
<meta name="description" content="<?php echo $etiket." ile ilgili yazılar"; ?>" />
<meta name="keywords" content="<?php echo $etiket." nedir, ".$etiket." video, ".$etiket." izle"; ?>" />
<?php } ?>

4. KAYDET
Meta açıklaması ve anahtar kelimelerde eklediğim sözcükleri kafanıza göre düzenleyebilirsiniz.

Artık etiketlerinizin özel meta açıklaması ve anahtar kelimeleri var. Böylece sitenizde açacağınız bir konu ve altına ki 10 etiket ile farklı kelimelerde zirveye oynayabilirsiniz.


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

10 Temmuz 2017 Pazartesi

PHP Sunucunu Oluştur ve kodlamaya başla

PHP sunucunu oluştur ve kodlamaya başla

Kendi bilgisayarımızı sunucumuz gibi yapıp PHP kodlaramızı derleyip çalıştırabilmek için Apache, Mysql ve PHP kurmamız gerekiyor.
Şimdi kurulumlarımızı bebarerce gerçekleştirelim ve “Merhaba Dünya“mızı yazalım. Kurulumlarımızı başarılı bir şekilde gerçekleştirdikten sonra işin yorucu kısmı bitmiş geriye sadece eğlence kısmı kalmış olacak.
Bu üç kurulum seni zorlayacaksa direk buraya tıklayıp basit ve hızlı bir şekilde Wamp Server‘i kurup üçü bir arada PHP serverini oluşturabilirsin. Ama sana tavsiyem üçünü normal bir şekilde kurman, bu sayede PHP’nin çalışma mantığını daha iyi anlamış olursun.

Apache Kurulumu

İlk olarak Apache’yi buradan indiriyoruz. (11 MB) O inerken bende biraz Apache nedir, ne işe yarar onlardan bahsedeyim.

Apache Nedir ?
Apache projesi güvenliği, ticari dereceli, özellikli ve kaynak koduna bedava ulaşılabilir bir web sunucu uygulamasını amaçlayan işbirlikçi yazılım geliştirme çabasıdır. Proje dünya üzerinde iletişim, plan ve geliştirme için Web ve interneti kullanan gönüllüler grubu tarafından yönetiliyor. Bu gönüllüler Apache grubu olarak bilinirler. Buna ek olarak yüzlerce insanda bu projeye düşünce, kod ve belge katkısı yapar. Bu belge Apache Grubunun tarihini tanımlamak ve katılımcılarını tanımayı hedefler.
kaynak: belgeler.org
İndirdiğimiz “.MSI” uzantılı dosyayı çalıştırıyoruz ve kuruluma geçiyoruz. Kurulum biterken bizden bir takım bilgiler isteyecektir. Domain adı gibi vs. localhost yazıp geçmeniz yeterli olacaktır.
Kurulum bittikten sonra Apache’mize start veriyoruz, browser’imizin adres satırına http://localhost/ yazdığımızda karşımıza “It works !” yazısı geliyorsa Apache’miz sorunsuz bir şekilde kurulmuş ve çalışıyor hayırlı olsun. Sona bir adım daha yaklaşmış oluyoruz.

Php Kurulumu

İlk olarak buradan PHP’nin en güncel versiyonunu indiriyorsun (Yaklaşık 13 MB). İndirme tamamlandıktan sonra PHP’yi Apache’ye tanıtıp ilk çalışmanı gerçekleştirmeye başlayabilirsin.
Önce tar.gz(.rar) dosyasını açarak içindei dosyaları dışarı çıkartıyoruz.
Apache’mizi durduralım üzerinde işlemler yapacağız çünkü. Apache klasörümüze gidiyoruz. içerisinden Conf klasörü ve httpd.conf’ u buluyoruz, Notepad yardımı ile acıyoruz. Conf dosyamızı ve en alt satırına
LoadModule php5_module "c:/php/php5apache2.dll"
AddType application/x-httpd-php .php
Ekliyoruz tabi c:/php/php5apache.dll olması gerek rar dan cıkan php dosyalarınızı c’ye kopyaladığınız zaman bir problem kalmayacaktır.Daha sonra c:/php/*.dll yani php klasorundeki tüm dll uzantılı dosyaları kopyalıyoruz ve c:/windows/system32 içerisine kopyalıyoruz.
Ardından tekrar c:/php içerisine dönüyoruz php.ini-development buluyoruz adını değiştiriyoruz php.ini olarak ve bunuda c:/windows içerisine atıyoruz ve apachemize start diyoruz. Phpmiz de kurulmuş olmaktadır hayırlı olsun!

Mysql Kurulumu

Mysql’in de en son sürümünü buradan inirip kuruyoruz. Mysql de kendiliğinden kurulacaktır. Kurulum sonunda bizden Mysql kullanıcı adımızı ve şifremizi soracaktır, onları yaztıktan sonra bitiriyoruz.
Apache, Php ve Mysql tamamdır. Artık her şey hazır PHP’ye merhaba demeye çok az kaldı.

Php IDE

Benim size tavsiyem. Eclipse PHP IDE hatalarmızı anlamamızda bize daha iyi yardımcı olmaktadır. Tabi çeşitli php ide’leri bulunmaktadır. Zend, Dreamweaver vs gibi.
Evet artık sonlara geldik. IDE’mizi yeni bir php dosyası oluşturuyoruz.
yazıp c:/apache/htdocs içine kaydediyoruz ve en son olarak browser adres bölümüne http://localhost/dosyaadimiz, index.php yatıysanız eğer gerek yok dosya adı yazmanıza direk http://localhost yazmanız yeterlidir.
Kaynak: https://www.phpr.org
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

PHP nedir ve neler yapılabilir?

PHP nedir ve neler yapılabilir?

PHP kısaca web tabanlı bir programlama dilidir. Eskiden açılımı “Personal Home Page” yani Kişisel Anasayfa iken günümüzde gelişmesi ve daha iyi anlam kazanması ile “PHP: Hypertext Preprocessor” yani Üstün Yazı Önişlemcisi olmuş.
Diğer web tabanlı dillere göre onlarca avantajı olan ve günümüzde en popüler dillerden birisi. İnternet üzerindeki durağan sabit yazılara dinamiklik katmamızı sağlayan bir web tabanlı dil olan PHP, en iyi performansı MYSQL veritabanı ve linux işletim sistemi ile gösterir. 1995 yılında Rasmus Lerdorf tarafından oluşturulan PHP günümüzde halen geliştirilmesine devam edilmekte. En son sürümü PHP5 olmasıyla beraber tamamen açık kaynaklı ve ücretsizdir.

PHP ile neler yapılabilir?

Aslında PHP ile neler yapılamaz diye sorsan daha rahat cevap verirdim. Malum HTML5‘in gelmesi ile artık browserlar ile neredeyse her şeyi yapabiliyoruz. Dökümanlar, resimler, videolar, oyunlar ve internette aklınıza ne gelirse…
Bu durumda PHP gibi bir web tabanlı programlama dili ile ve gelişen browser özellikleri sayesinde artık her şeyi yapabiliriz. İşin aslı sana bu konuda bir sınır koymamak için böyle söylüyorum. Aklına ne geliyorsa yeterli bir birikim ile yapabilirsin.
Biraz saymamı istersen;
İçerik yönetim sistemleri (WordPress, Drupal, …)
Dinamik sayfalar
Veri depolama sistemleri (Senduit, Imageshack.us, …)
Anlık bilgi paylaşımı (Facebook, …)
E-ticaret sistemleri (ShopPhp, …)
Otomasyon yazılımları
Resim oluşturma ve düzenleme
Online oyunlar (Travian, Ogame, …)
Forumlar, makaleler, sözlükler (Wikipedia, Vbulletin, MyBB, …)
İçerik bulup derleyen botlar
Web tabanlı robotlar
ve daha temel anlamda sayamadığım ve senin gerçekleştirmeni bekleyen sonsuz şeyler.

Kayank: https://www.phpr.org/
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

8 Temmuz 2017 Cumartesi

FETÖ Darbeden Önce Kılıçdaroğlu'na Verdiği Mesaj

FETÖ, 15 Temmuz'dan önce Kılıçdaroğlu'na hangi mesajı verdi?


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Kana kan, dişe diş - SAVAŞ



Bir hikâyenin içinde yaşamak... Bunun için izlediğimiz onlarca filim... Okuduğumuz yüzlerce kitap... Girmek istediğimiz sayısız macera ve meşhur hikâye yazarı Mustafa Kutlu’nun sözleri çakıyor beynimde; “Dijital aletlerden binlerce çiçek adı, görüntüsü edinip ezberliyoruz. Ama kırlara çıkıp bir çiçek koklamadan geçiyor ömrümüz.” Hakikaten öyle. 
Şimdi de ben size diyorum ki kitaplardan, filmlerden yüzlerce hikâye dinleyip belki de kendimizi ya da hayalimizdeki bizi aramaktan usanmadık mı?  Gelin kendi hikâyemizi yazalım. Gelin gelecekte filimler, kitaplar bizi yazsın. Gelin kendi hikâyemiz olalım. 15 Temmuz’da olduğu gibi… Çünkü onlar başladıklarını bitirmeden durmayacaklar. O zaman kapımıza getirdikleri savaşı, gelin liderimiz öncülüğünde kapılarına götürelim. Her yazımda olduğu gibi bu yazıda da sizinle tarihe yolculuk yapmak istiyorum. Devletimizin ne kadar kadim olduğunu, kimleri nasıl yönlendirdiğimizi, tarihte çok küçük bir detay ile günümüzü nasıl şekillendirdiğimizi bilin. Özellikle bu aralar adını çok fazla duyduğumuz Alman İstihbarat Teşkilatı olan BND’nin köklerinin nereden geldiğini anlatacağım.

6 Temmuz 2017 Perşembe

Kadim Hatıralar Nurhan Cihan

Kadim Hatıralar - Nurhan Cihan

Merhabalar saygı değer takipçilerim:
Sizlere bugün çok sevdiğim, değer verdiğim, edebiyatına güvendiğim, yazılarında kendinizi bulabileceğiniz yani kitabını okurken sanki sizlerden bir parça alıp kendinizi kitap da göreceğinizi ve bir yazarın dediğini gibi "zeka hayranlık uyandırır" cümlesinden yola çıkarak gerçekten de ilgili cümleyi bu kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi o zaman anlayacağınızı ümit ederek bahsi geçen ilgili kitap hakkında bilgi vermek istiyorum.
"Haydi, şimdi güzel bir çay demleme vakti. 
Unutma! Çayı da Besmele ile demle ki muhabbetimiz daha bir güzelleşsin, bereketlensin muhabbet. Bu kitaba başlamadan evvel ailende kim var ise almalısın sağına soluna...
Başlarken biraz izin ver telefonlarıyla oynamalarına kapat gözlerini ve tüm kalbinle "Rahman ve Rahim Olan Allah’ın adıyla"de! Olmadı…
Bir daha hisset, sana şah damarından daha yakın olan Rabbini!
Dudaktan olur mu hiç! Kalbine at, ritmini hisset.
Bak, şimdi kalbin yanmaya başladı ve ötelerden "buyur" eyledi Ak Saçlılar muhabbetine…
Bir ata meclisinde bir yaren sohbetinde hazır mıyız Kadim Hatıralar’ı seyran etmeye?”
Elinizden her şeyi alabilirler lakin hatıralarınızı asla.
Yazar Nurhan Cihan’ın da yüreğine sinen Kadim Hatıralarını paylaştığı bu kitap, size bir yolculuk için davetiye çıkartıyor. Aile efradınızı etrafınıza toplayarak tüm dijitaller ve sanal ortamlara rest çektirecek türden bir iç huzurunu garanti ederek hem de…
Kitabın online satışı linki: http://www.kitapkutusu.com/Kadim-Hatiralar,PR-722777.html
Yazarımız Nurhan Cihan'ın twitter hesabı: https://twitter.com/nurhan_cihan (Kitaba dair sormak istediğiniz her şeyi yazabilirsiniz)
Kitap ile ilgili görsel medya tanıtım: https://twitter.com/nurhan_cihan/status/882634681086357504

Nurhan Cihan
Deneme/ Edebiyat
İstanbul / 07.2017
192 s. ; 14x21 sm. / Karton kapak; 2. hamur ithal
9789756636619
Liste Fiyatı :17 TL 
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

TRX Nedir Kas Yapmak

TRX Nedir Trx ile Kas Yapmak, Sağlıklı mı TRX


TRX Suspension Trainer size vücut ağırlığınızı direnç olarak kullanmanızı sağlayarak yüzlerce egzersiz olanağı sağlar. Vücut pozisyonunuzu değiştirerek kolaylıkla direnç ve şiddet ayarı yapabilirsiniz.

TRX Suspension Trainer:

• Hızlı, pratik ve aynı zamanda verimli total-body (Tüm vücut) antrenmanı sağlar
• Sağlam bir core yapısının gelişmesine yardımcı olur
• Kas dayanıklılığını arttırır
• Profesyonel atletlerden yeni başlayanlara her seviyedeki kullanıcı için uygundur
• Kolay taşınabilir ve her yerde kullanılabilir özelliktedir (spor salonu, ev, otel yada açıkhava)

 EĞİTMENLER, ATLETLER, AMERİKAN ORDUSU HATTA ÜNLÜLERİN TERCİHİ!
TRX çılgınlığı çığ gibi büyümeye devam ediyor. Günlük kullanım için TRX’ı tercih edenlerden profesyonel antrenmanını yapan atletlere kadar her seviyeden kullanıcı TRX’i tercih ediyor. Amerikan Baseball takımları, UFC dövüşçüleri, Olimpik seviye yüzücüler ve koşucular.. Birçok sporcunun soyunma odası dolabında TRX bulmak mümkün.
Personal Training ve grup egzersizlerinde gelinen son nokta olan TRX Suspension Training ile fitness stüdyonuzu herzaman ve heryerde yanınızda taşıyabilirsiniz.

Davutoğlu ve Gül

Davutoğlu ve Gül

Siyasetin eski liderlerinden Davutoğlu ve Gül..
" Evet " dememeleri Davutoğlu ve Gül 'e pahalıya patladı !
Ak Partililer, yeni anayasaya "Evet" demeyen hatta Yeni Şafak ve Karar gazeteleri aracılığıyla "Hayır" propagandası yapan Davutoğlu ve Gül'e cezayı kesti.
Dirilişimiz Haber'in Twitter hesabından takipçilerimize, "Davutoğlu ve Gül'e güveniyor musunuz" sorusunu yönelttiğimiz anket sonuçlandı.
24 saatte 1450 kişinin katıldığı anketimize, büyük oranda Ak Partili olan takipçilerimizin yanıtı açık ara şekilde "Hayır", yani "güvenmiyorum" oldu.
Anketimiz %83 Hayır, %17 Evet şeklinde sonuçlanırken, "Evet" oyu kullananların bir bölümü de referandum süreci boyunca yapılan anketlerde sürekli "Evet" oyu kullanması nedeniyle oluşan alışkanlıktan ötürü yanlışlıkla "Evet", yani "güveniyorum" oyu kullandığını ifade etti.
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

Tuvalet temizleyen baba

Tuvalet temizleyen baba

Ailesinden işini saklayan fedakar baba, her gün işten eve gitmeden kıyafetlerini değiştiriyordu. Çocuklarını okutmak için tuvalet temizleyen baba, kızının okuması için her gün canla başla çalıştı.
Ülkesi Bangladeş’teki insanların günlük hayatına dair fotoğraflar çeken ve şimdiye dek 100’den fazla ödül alan, fotoğrafları National Geographic, Vogue, Time ve Der Spiegel’de yayımlanan Akash'ın keşfettiği cefakar baba, hikayesini şöyle anlattı:

"AYAKLARI YERE BASSIN İSTEDİM"

"Her gün eve gitmeden önce yaptığım iş belli olmasın diye umumi tuvaletlerde temizlenirdim. Kızlarımı okula göndermek ve iyi bir eğitim almalarını istedim. Ayakları yere bassın istedim. Kimsenin onlara bana baktıkları gibi yukarıdan bakmasını istemedim. İnsanlar benimle hep dalga geçti.
Kazandığım her kuruşu kızlarımın eğitimine harcadım. Üstüme başıma hiç yeni şeyler almadım. Onun yerine kızlarıma kitap aldım.

"PARAM YOKTU. O GÜN ÇALIŞAMADIM"

Ortaklık (iş) Çağrısı

Ortaklık (iş) Çağrısı

Merhabalar arkadaşlar. ithalat.gen.tr ye ait subdomain den iş teklifi çağrısı var.
ilgililere duyurulur.

İş dünyasına ait projem var. Projemin alt yapı  çalışmalarımı tamamladıktan sonra yazıyorum. Dinlemek ister misiniz? Konuyla ilgilenir misiniz yazacak olursam?
Saygılar.
iş teklifi yapan kurum: kumas.ithalat.gen.tr

Konuyla ilgili ciddi düşünen arkadaşlar yukarıda verilen sitenin iletişim kısmından bağlantıyı kurabilirler.
Subdomain adresinden de belli olduğu gibi iş teklifi faaliyet alanı kumaş sektörü üzerine olup ilgililer beklenmektedir.

--
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

4 Temmuz 2017 Salı

En popüler Hastag

En popüler 100 Hastag

Sizlere bugün en popüler 100 hastag listesini vereceğim.
#love (1,096,960,017)
#instagood (605,287,010)
#photooftheday (426,937,203)
#beautiful (396,060,963)
#fashion (389,497,736)
#happy (375,397,463)
#akblog(375,397,450)

#tbt (375,123,451)
#cute (370,564,294)
#followme (341,191,819)
#like4like (335,730,114)
#follow (327,774,327)
#ithalat (321,774,327)
#me (324,180,207)
#picoftheday (321,135,336)
#selfie (306,673,179)
#summer (283,337,238)
#instadaily (277,115,744)
#friends (273,636,580)
#art (264,065,328)
#girl (257,684,005)
#repost (256,375,100)


---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri

2 Temmuz 2017 Pazar

SEO ingilizce Çeviri Doküman

SEO ingilizce Çeviri Doküman

Fotoğrafın üzerine tıklayınız. Büyük formatta fotoğrafı görebilirsiniz.
seoprofiler ile ilgilenen arkadaşlarıma özel çeviri.
txt formatında yazıyorum buraya.
Total backlinks - The total number of backlinks to the website that our web crawlers found during the last 90 days.<ul class=square><li>The links can be older but they have been active during the last 90 days.</li><li>These are the links that influence the current rankings of the website

Unique backlinks - The number of different domains that link to the website

Links to homepage - The total number of backlinks that point to the home page of the website

No follow links - The share of no follow links

Industry - The topic of the website. Links from websites with the same topic help search engines to categorize the website

Link Influence Score - The Link Influence Score (LIS) shows the influence of the links from the website on the search engine rankings of the linked pages.<p>The higher the LIS, the greater is the influence of a link from the website on the search engine rankings of the linked page

Last update - The last day on which we found a verified a link that point to the website

Number of subdomains - The number of subdomains of the website.
Toplam geri sayısı - Web tarayıcımızın son 90 gün içinde bulduğu web sitesine yapılan toplam geri sayısı. <Ul class = square> <li> Bağlantılar daha eski olabilir ancak son 90 gün boyunca etkin durumdadır. </ Li > <Li> Bunlar, web sitesinin mevcut sıralamalarını etkileyen bağlantılardır

Benzersiz geri sayısı - Web sitesine bağlantı veren farklı alan adlarının sayısı

Ana sayfaya bağlantılar - Web sitesinin giriş sayfasına yönlendiren toplam geri sayısı

Takip bağlantıları yok - Takip eden bağlantıların payı yok

Endüstri - Web sitesinin konusu. Aynı konulu web sitelerindeki bağlantılar, arama motorlarının web sitesini kategorize etmesine yardımcı olur

Bağlantı Etki Puanı - Bağlantı Etki Skoru (LIS), web sitesindeki bağlantıların bağlantılı sayfaların arama motoru sıralamaları üzerindeki etkisini gösterir. <P> LIS ne kadar yüksek olursa, web sitesindeki bir bağlantı da o kadar etkilidir Bağlantılı sayfanın arama motoru sıralamaları

Son güncelleme - Web sitesine işaret eden doğrulanmış bir bağlantı bulduğumuz son gün

Alt alan adedi - Web sitesinin alt alan adedi.
---
Sponsor Bağlantılar
Istanbul ithalat - ithal Çin ürünleri