1 Haziran 2017 Perşembe

Günlük Burç Yorumları

 Günlük Burç Yorumları - Sizlerle paylaşalım.

Koç
Boğa
İkizler
Yengeç
Aslan
Başak
Terazi
Akrep
Yay
Oğlak
Kova
Balık

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Yansın Geceler Şarkı


Heijan feat Muti – Yansın Geceler Şarkı Sözleri


Gece paralısı son model arabası
Bitmiyor merabası taaaş gibi manitası
Akıyoorlar aleme canti kankası
Bize yine kezban, tiribi de cabacı
Viskisi, votkası, cappuccino tayfası
Şekiller Dubai, sabah otel odası ve
Batmıyor bababank, bitmiyoor havası
Biz gibi garibana demli çay abllası
Kimi dolanıyor altında porsche’u
tipleri müebbet bitmiyo force’u
Sanki tam bir zerya öptügümün oğlu
cüzdanı kaba diye seviliyor turrrşu
yedigi hep aynı hamburger patatesi
araba lazım floryada galerisi
babası mühendis oglu kız delisi
inşaatta mala vurur bizim gibi amelesi
Alam mı seni düşellim barlara
Ezelim paraları hunharca

İçelim biraları saçalım paraları bidaha mı gelicez dünyaya
Yansın geceler Pelinsu, Eceler bitince paralar nerdeler
Hepsi bir hayaldi hepsi bir rüya
Manitanın ne işi var bu kroyla

Neden Evli Erkekler Tercih Edilir

Neden Evli Erkekler Tercih Edilir

Hepiniz merak etmişsinizdir, nedir bu bekar kadınların evli erkek merakı? Aslında bu olayı yaşa göre incelemek gerekir. Şayet böyle bir ilişkiyi seçen bayan yirmili yaşların başındaysa, asla bu yazıya konu olamayacaktır ve burada nedenleri tartışılmayacaktır. Bu kızımızın bu tarz bir ilişkiyi seçmesi, psikolog ve sosyologlar tarafından incelenmelidir zaten. Benim farklı bir bakış açısı getirmek istediğim grup, otuzlu yaşlarındaki bekar kadınlar. En hoş, en cazip dönem olan otuzlu yaşlarda, bayanların evli erkeklerle birlikte olmayı tercih etmeleri niçin?
Herşeyden önce, yirmili yaşlarını geride bırakan kadın, hala bekarsa, ciddi anlamda ümitsizliğe düşmeye başlar. Heleki bu kadın, konumuz olan akıllı kadın kriterlerine giriyorsa, karşılaştığı bir çok bekar erkeğin, ancak ikinci tercihi olacağını bilir. Etrafta bu kadar yirmilik ve de sadece eğlence arayan gencecik kızlar varken neden ciddi bir ilişki arayışına girmiş daha yaşlı bir kadın tercih edilsin ki? İşte bekar erkek bulma ümitlerini yokeden düşünce. Kendini fazlasıyla ciddi ve olgun hissetmek. Zaten otuzu geçmiş bekar erkek, bu tarz kadınlara tek bir şey düşündürür, bir ilişkiyi uzun süre götüremeyecek kadar sorumsuz insan tipi. Amacı uzun soluklu bir ilişki olan kadın, bu sorumsuz erkeği eleyecek ve sorumluluklarını bilen birini tercih edecektir. Pekiyi, kim bu erkek? İş yerinde tanıdığı, en az on yıllık evli, evini hergün en az iki kere arayan, her akşam evine doğruca giden, çocuklarının resimlerini masasına koyan adam. Böyle bir adamı haketmek için ne yapmıştır rakip kadın? Muhtemelen hiç. Sadece doğru zamanda doğru adama oynamışlardır, yani çok genç yaşta ilk flörtleriyle evlenmişlerdir. Acaba başkasıyla nasıl olurdu sorusuna hayatlarında yer vermemenin ödülüdür o koca. Halbuki halen bekar olan kadının düştüğü tuzaktır bu, ya daha iyisi varsa? Öyle ya da böyle yıllarını bu tecrübeye ayırarak, yani ilk bulduğu , muhtemelen de en ciddi olan ilişkisiyle yetinmemenin bedelidir yalnızlık. Sonuçta, tip olarak da fena olmayan bu sadık ve sorumluluk sahibi adam, birden cazip bir erkek oluverir. Aslında ne dış görünüş, ne cepteki para ne de kariyer, sadakat ve sorumluluk alabilme yetisi kadar çekici ve cazip değildir. İlk üç özellik kısa süreli eğlence tarzı ilişkilerin belirleyici faktörüyken, son iki özellik, şu ünlü ‘evlenilecek adam’ tipini çizer. Ve akıllı kadınlar her zaman ayırımı çok iyi yaparlar. Sadece burada problem, her zaman aranılan ilişkiye uygun adamların ortalıkta olmamasıdır. Çünkü evlenilecek adamlar erkenden kapılmış, defolu olanlar bekar kalmıştır. İşte evli erkek cazibesi bu gerçekte yatar. Kadın, bu adamı değil, bu adamın yaşattığı ilişkiyi ister. Halbuki adam bunu zaten karısına bahşetmiştir. Onun aradığı sadece eğlencedir. İşte akıllı kadının aklının durduğu nokta budur. Bir süre sonra ilişkilerinin hiç de hayal ettiği gibi yani adamın karısıyla yaşadığı gibi olmadığını görünce anlamaya başlar. İşte o zaman da öteki kadın sendromu ortaya çıkar. Onu boşa, beni al. Çünkü kadın sadece adamı değil, evlilik ilişkisiyle bir paket olarak istiyor. İyi de, adamın zaten sevdiği bir karısı var, neden ufak bir eğlence için düzenini bozsun? Sonuç, adam karısını tercih eder, akıllı kadın terkedilip, iyice umutsuzluğa düşerek yalnızlığına yollanır. Peki bu olayda akıl nerde? Hani kadın akıllıydı? Kadın akıllı olmasaydı, bu kadar indirek yollardan adam seçmez, gönlünü dinlerdi. Sonuç olarak akıllı kadının doğru seçim yapacağı konusunda bir iddiam yok. Tam tersine, bu işin ters orantılı olduğuna inanıyorum. Ne kadar akıldan uzak seçim yapılıyorsa, o kadar ( farkında olmadan) başarılı bir ilişki kuruluyor. Çünkü neticede birliktelikler ince hesap işi değil, yürekten gelen sevgi işi olmalı. Yoksa nasıl olur da yıllarca aynı adamın kokmuş çoraplarını ' aşkımın mis kokusu ' diye yıkayabilirsiniz ki? Hesapsız kitapsız sevgiler dileğimle!!

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Yaşlı Erkek Sendromu

Yaşlı Erkek Sendromu

Bu yazıyı yazmak bu güne kısmetmiş. Çok bilen yazarınız iş başında yine. Gündemdeki yaşlı adam-genç kadın ve yıkılan bir yuva trajedisinden beslenen bir yazıdır bu okuyacağınız. Ama sanmayın ki sadece kaynak gündemdeki evlilik, ne yazık ki, çevremde de gerçekleşen bir yığın olay var. Duramadım artık ve yazıyorum.
Her şeyden önce daha önceki yazılarımda belirtmiştim, yaşlı adamın tecrübesinden kaynaklanan cazibesi genç kadınların aklını uçurur, çünkü kadın, yaşıtlarından asla göremez bu davranışı. Neden peki? Çünkü kadın erkeğe göre her zaman daha çabuk olgunlaşır ve yaşıtı erkekten, duygusal olarak, en az on yaş öne geçer. Küçük bir örnek vereyim, oğlumun dört yaş doğum günü partisindeyiz. Erkekler yere oturmuş ınn ınn sesleri eşliğinde araba tokuşturuyor, yaşıtları kızlar ise kenarda oturmuş ‘sen büyüyünce kiminle evleneceksin’ sohbeti yapıyor. Yerde oturmuş, hiçbir şeyden habersiz, ağızları açık araba tokuşturan erkekleri paylaşıyorlar. O gün, bu manzara beynime kazındı. Daha erkekler burnunun yerinden emin değilken, kadın doğan minicik kızlar gelecek için plan yapıyorlar. Bu durumda, hangi kadın yaşıtı erkeği yeterince olgun bulabilir ki? Pek azı. Doğal olarak kendinden biraz daha yaşlı erkeği tercih eder, sadece daha iyi anlaşabilmek için. 3-5 yaş zaten kabul gören bir fark. Peki 25-30 yaş ne oluyor?
İşte ona biz çok oluyor diyebiliriz. Sanki koca değil de baba arayan bir küçük kızın tercihidir bu. Baba şefkati, ilgisi ve sıcaklığı görmemiş kadının içinde her zaman küçücük bir kız çocuğu kalır ve sevgiyi, güveni arar. Bulduğunda da aşık olduğunu zanneder. Hâlbuki küçüklüğünde karşılayamadığı baba ihtiyacıdır sadece hissettiği. Ama bunu anlaması zaten imkânsızdır. Yaşamadan anlayamaz. Ne zamanki bu ihtiyaç biter ve genç bir adamın vücudu çekici gelmeye başlar, işte o zaman çalar alarm zilleri. Kadın kendini kurtarır da, adamın bu kadın uğruna terk ettiği tüm değerleri yeniden hesapladığı gündür o. Sonuç olarak, hiçbir kadın kaybetmez, tek kaybeden erkektir. Şefkat için, baba özlemi için, sadece daha iyi bir maddi hayat için tercih edilen yaşlı erkeklerin,ruh subyancılarının pişman oldukları gün, daha genç bir erkekle aldatıldıklarını öğrendikleri gündür. Ne yapalım, onlar da beraber yaşadıkları o üç kısa günün hatırasıyla geçirsinler kalan zamanlarını. Ne de olsa kelebeğin ömrü bir koca gündür.


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Aldatılan Kadın Ne Yapmalı

Aldatılan Kadın Ne Yapmalı

Bugün üç ayrı olay var kafamda. Aslında üç aynı olay, ama verilen tepkiler farklı. Doğrusu yanlışı yok, tartışmıyorum da zaten. Sadece düşünüyorum, hangisi bana daha yakın. Bilmeme imkan da yok, ne de olsa damdan düşmeden acısını bilemezsin. Başına gelmeden de sallamak çok kolay, ben olsaydım çoktaaan... Yok kardeşim, ben olsaydımla olmuyor bu işler. Ateş düştüğü yeri yakıyor ve bekara da karı boşamak kolay zaten. Peki, gelelim konuya, nedir bu kadar değişik tepkiyle karşılana şey? Tabiki kocanın aldatması. Bir kadın olarak ne yaparsın? Nasıl bir tepkin olur? İşte örnekler;
1. Derhal evden kovarım, hayatta tahammül edemem: Mantıklı, kovdun. Sonra ne yapacaksın? Önce düşünüp sonra hareket etsen geri adım atmak zorunda kalmazsın. 10 gün sonra hadi geri gel demek kovmaktan daha zor olabilir çünkü.

2. Derhal boşarım: Oldu canım, zaten etraf düzgün erkek kaynıyordu, at bunu, hemen daha iyisi kapıda. Çocukları işe dahil etmiyorum bile!

3. Sineye çeker unuturum: Kolay mı? O adamın yüzüne nasıl bakar, nasıl yatağına alırsın? Miden bulanmaz mı?
Hadi bakalım, üç şık, hepsi de tezat. Hepsine de karşı gelebilecek fikirler, destekleyecek düşünceler mevcut. Peki, en doğrusu ne ?
Öncelikle salim kafayla ve yalnız düşünmek gerek. Hemen kavgaya-konuşmaya girmeden hem de. Neden konuşacaksın? Aldatan adamın ne gibi bir özrü olabilir ki? İnanacak mısın dediklerine ayrıca? O kadar safsan, zaten hiç olay çıkarma, hayatına aynen devam et. Öyle kabul et, seni aldatan bir kocan var, ve sen bu hayatı seçtin! Ama dik durmak istiyorsan, önce bir düşün. Kar-zarar hesabı yap. Çocuklar, ortak borçlar, bugüne kadar gelen tavır-davranış ve kocalık kalitesine bak. Gülmeyin, bunlar gerçek. Zaten sana kötü davranıyor, evine bakmıyorsa, bir de aldatmayla tüy dikmiştir, daha ne düşünüyorsun, tabiki bas git. Ama, bugüne kadar iyi baba-iyi kocaysa, bir eksiği hatası yoksa, sorumluluk sahibiyse, o zaman düşün. Neyi düşün biliyor musun, bu hareketi hazmedip hazmedemeyeceğini.
Seni bekleyen aşamalar şunlar:
Aşama 1: Şok, Reddetme, Yalnızlık: İlk duyduğunda hissettiğin şeyin adı şok. Öylece kalakaldın. Sonra dedin ki, yok ya, benim kocam asla yapmaz. Hayal görüyor olmalıyım, bir hata var, yanlış anladım heralde. Bu da reddetme. Kocandan değil de kendinden bile şüphe etmeni sağlayacak kadar güçlü bir duygudur bu. Çünkü beyin eski alışkanlıklarına dönmeye bayılır. İnkar ederse belki de bu olay yok olur gider! Ama gitmiyor işte, üçüncü duygu arkasından koşarak geliyor, seni görmek istemiyorum. Hatta kimseyi! İşte bu da yalnızlık.Şu ana kadar gayet sağlıklı tepkiler verdin, doğru yoldasın. İyileşme için bu aşamayı bitirmen gerek.
Aşama 2: Öfke: Bunu bana nasıl yapar diyerek bardağı fırlattınız mı, tamamdır, öfke bölümüne geldiniz. İçinizdeki adrenalini atın. Bağırın, çağırın, en güzeli de ağlayın. Ne var utanacak? Yapan utanmamış, ağlayınca mı ayıp oluyor? Normal bir duygunun ömrü sekiz dakikaymış. Ama içimizden konuşup gaza getirmezsek kendimizi. Genelde de bu olur, ne salakmışım, nasıl da anlamadım, nasıl yaptı bunu bana ve çocuklara sorularıyla bu öfkeyi günlerce sürdürebiliriz. Bu sadece bizi yıpratır. Çünkü bu soruların mantıklı ve bizi rahatlatıcı yanıtları yoktur. Sadece öfkeyi besler, o kadar!
Aşama 3: Pazarlık Bu iş bir düzelsin, bir daha bu kadar aptal olursam; bir daha yapmamaya söz verirse; işte bu düşünceler üçüncü aşamada kafanızı doldurur. Neyin pazarlığını kiminle yapıyorsanız artık, başlarsınız şayetli cümleler kurmaya. Bunun da aslında mantıken bir anlamı yoktur. Zira zaten evlenirken verilmiş bir sözün tutulmaması söz konusudur, bu adama yeniden güvenmek? İşte bu pazarlık konusu bile olmamalıdır. Ama dediğim gibi, beyin eski alışkanlıklarını sever, inanmayı tercih eder. Bu aşamada oyunu bırakmak istiyorsanız seçim sizin. Ama unutmayın tekrarında bu aşamaya kadar gelmek daha uzun sürecek, çünkü öfke bölümünde çok daha fazla uzun zaman geçireceksiniz. Çünkü orada bir türlü kendinize yediremeyeceğiniz soru, bu işin başıma gelmesine ikinci kere nasıl izin verebildim sorusudur!
Aşama 4: Depresyon Şimdi ne olacak? Bu sorudan sonra artık depresyondasınız demektir. İçinizden hiçbir şey yapmak gelmez, ya da aksine giyinip kuşanıp daha da süslenip gezersiniz. Herkesin depresyondaki davranışları farklı olur. Ama aldatılan kadınların çok daha bakımlı ve güzel olmaya kalktıklarını gayet şahsi gözlemlerimle biliyorum. Beğenilmek her kadının hoşuna gider, heleki aldatılma gibi başka kadının tercih edilmesi durumu kadını gerçekten tetikler. En çok yapılan şeyler: Saçların rengi ve şekli değiştirilir, alış-verişe çıkılıp asla giyilemeyecek kadar dekolte ve iddialı kıyafetler alınır, saçlar hergün yapılır ve yüksek topuklar ayaklardan çıkmaz. Sen beni tercih etmedin ama bak, başkaları nasıl da bakıyor? Ben beğenilmeyecek kadın mıyım? Bu senin kaybın! Gayet doğru yolsayız. Bu da sağlıklı tepki. Ben bu dönemde profesyonel yardım ve ilaç tavsiye ediyorum açıkçası. Çünkü yanlış kararlar arifesinde olabilir, ana kapılıp pişman olunacak bir öç alma girişiminde bulunabilirsiniz. Aldatmaya aldatmayla karşılık verme, yapılacak en büyük hatadır. Çünkü sadece sizi daha kötü hissettirir. Normalde yapmayacağınız bir şeyi, sırf başkasını kızdırmak çin yaptığınız düşünülürse, kızgınlık geçtiğinde yaptığınızla başbaşa kalırsınız, hadi bir hazım sorunu daha! Bu dönem flört falan asla yok!
Aşama 5: Kabullenme Evet, kocanız sizi aldattı. Artık bunu anladınız. Bu fikre tüm bu aşamalardan sonra geldiyseniz şayet, artık sağlıklı kararlar verebilirsiniz demektir. Bu adam neden aldattı? Evlilik hayatınıza bir göz atın, sizin de içinizden gelmişti de kendinizi kontrol edip uzak durmuş muydunuz? O zaman onun bunu yapması çok mu garip. Ya da bu duruma gelene kadar hiç mi bir şey farketmediniz, ters giden, garip davranışlar? Artık bunları düşünebilirsiniz. Bu aşama, bizim artık kocamıza değer vermediğimiz, unuttup terkedebileceğimiz anlamına gelmez. Bundan sonra alacağımız kararın bizi daha mutlu edeceğine (ilerde tabi, şu an mutluluk duygusu fersah fersah uzakta) dalalettir.
Aşama 6: Umut: Şimdi kaybı kabullendik, başımıza geleni idrak ettik, çeşitli duygular yaşayarak bu ana geldik. Sırada gelecek ile ilgili beklentiler var. Size harika bir suprizim var. İnsan beyni öyle mükemmel yaratılmış ki, doğası gereği hep umut etmek ve olumlu gelecek hayal etmek gibi bir eğilimi var. Son araştırmalar gösteriyor ki, beyin hangi kararı verirse versin sonuçta mutlu olmaya programlı. O yüzden de kararınızı verirken çok zorlanmanıza rağmen verir vermez mutlu olmaya başlayacaksınız. Unutmayın, kararsızlık en kötü karardan daha beter yorar insanı. Aşağıda ufak bir film var. Karar verme mekanizmamızın aslında ne kadar bozuk çalıştığı ile ilgili. Lütfen seyredin. Seyredin ki, aslında yanlış ve mantıksız karar vermeye ne kadar da meyilliyiz. Karar için sonuç değerlendirmesi yaparken de eskiyle değil, elinizde ve olanaklarınızla karşılaştırma yapın, çünkü değeri veren kıyasladıklarınız ve varolan durumdaki yerinizdir. Unutmayın, boyut için zaman ve mekan ne ise değer için de zaman odur!


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Erkekler Aldatır

Erkekler Aldatır

Erkek değil miyiz. Aldatırız. KEREM Abinin Sözü. :-)
İşte ayın konusu, aldatma. Epeydir üstünde çalışıyorum, ama sanma ki uygulamadayım sevgili okur, gözlemdeyim sadece. Beni biraz olsun tanıyan, yazılarımı okuyan takipçilerim çoktan anlamışlardır ki, bu nacizane yazar, hayatı yaşamaktan ziyade seyredip eleştirmeyi, üzerinde düşünmeyi seviyor.
Gelelim konumuza, aldatma. Kadının ve erkeğin aldatması olarak ikiye ayırmak gerek herşeyden önce. Çünkü dürtüler de, nedenler de, sonuçlar da tamamen farklı. Önceliği, ahlaki evrim konusunda biraz daha geri olan cinsiyetimiz erkeklere verdim. Öncelikle hangi erkekler aldatır?
Fırsatını bulan tüm erkekler, yani karısını aldatmayı düşünmeyen erkek yoktur. Kusura bakmayın, ama gerçekler bunlar. Peki, madem hepsinde fikir var, hepsi aldatabilir mi? Bu yanıt içinizi ferahlatacak- hayır.
Peki kimler aldatmaz? Küçük bir gruptur bu ve;
1. Ya aldatmayla uğraşamayacak kadar tembeldirler,
2. Ya da yeni bir kadına yaklaşmaya cesaret edemeyecek kadar güvensizdirler. Hazır onları her şekilde kabul etmiş bir kadın varken ne gerek var ki yeni birine erkekliklerini ispat etmeye?
Bunun dışında kalan tüm erkekler fırsatını bulduğu anda kaçırmaz. Ama tabi bunları da gruplamak gerek. Örneğin kimler aranır, kimler sadece fırsat değerlendirir! Aldatmak için efor harvcayanla ayağa gelmiş fırsatı kullanan arasında tabik bir fark olacaktır. Öncelikle kimler aranır?
1. Çok erken evlenen erkekler, evliliklerinin 10. yılından sonra aranır. Çünkü her şey değişmiştir. Bu grup, üniversitede aktif bir cinsel hayat, flört yaşayamamıştır, bulduğu, kafasına göre kendisine uygun olduğuna inandığı(yetindiği de diyebiliriz), kendisini de çekeceğini düşündüğü ilk kız arkadaşıyla evlenir. Daha hayata bile atılmamıştır halbuki. 20'li yaşların başında ya da ortasında yapılan bu evlilik ilk başta erkeğin hayatını korkunç kolaylaştırır. Artık bir seks hayatı vardır, kadınlar tarafından ezilmeyecektir, çünkü başka bir kadının tercihidir, bu da onu diğerlerinin gözünde değerli yapar. Uğraşmasına gerek kalmamıştır, kafası rahat olduğu için tüm enerjisini işine verir. Geçen yıllarda hırsı ve işine yönlendirebildiği enerjisi sayesinde çok başarılı olur, hayalini kurduğu mevkiye gelir, iyi para yapar. Ama sonra, 30'lu yaşların sonlarında ben neleri kaçırdım demeye başlar. Herşeyden önce kendini adam eden eşini güzel ve alımlı asla bulmadığını, ona aşık olarak evlenmediğini kendine itiraf eder. O zamanki koşullar için en iyi seçim olan bu kadın, şimdiki mevki sahibi, paralı ve karizmatik adama yetmemektedir içten içe. Derhal eskiden asla yanına yaklaşamadığı güzel ve çekici kadınlara yönelir. Onlardan biriyle beraber olursa ancak kendini tamamlayabilecektir. Eksik kalan tek yönünü, cazibesini. Bunun için de bu tarz erkekler aldatırlar. Gençliklerinde yapmaları gerekirken güvensizlikten yapamadıkları flörtleri yapmaya başlarlar. Bence çok tehlikeli bir gruptur bu, serseri kurşun gibi dolanırlar ortalıkta. Çok fena avlanıp tufaya düşürülebilirler, dikkatli olmaları gerekir. Sırf bu grubu yolmaya hazır, durumdan gayet haberdar tilki kadınlar iş üstündedir çünkü. Merak edenlere tilki kadınları nasıl tanıyacaklarını ve başlarına neler gelebileceğini zevkle anlatırım tabi. Ama istek olursa, yoksa niye arı kovanına çomak sokayım ki?
2. Erkekliğinin çok üstün olduğunu ispat etmeye çalışan ama aslında yine kendine olan güvensizliğini örtmeye çalışan erkekler. Bunlar zamanında nasıl bir ezilmişlerse artık, neredeyse tüm hayatlarını kadınlar üzerine kurar, onları tavlayıp elde edip terk ederek tatmin olurlar. Mecburi evlilikleri, ya da isteyerek yaptıkları muhteşem kadınlarla olan evlilikler, hep skandallarla doludur. Bu tip erkekler hep daha güzelinin peşindedir, asla yetinmez. Yukarıdaki erkeklerden farkları da budur. Bunların karıları da çok güzeldir çünkü.
3. İş hayatlarında fena darbe yemiş, başarılı karıları olan erkekler çok fena aldatır. Üstelik kendi karılarından daha seviyesiz olan tiplerle. Çünkü amaç aslında karılarının başarısını aşağılamaktır. Kendisi o kadar düşmüştür ki, eşine layık değildir artık, onu daha düşük biriyle aldatınca iyileşeceklerine inanırlar. Gördüğünüz gibi, bu da yukarıdaki diğer iki tipten tamamiyle farklıdır. Başına gelen felaketlerden başarılı ve iyi eşini sorumlu tutarak ondan öç alır. Bu tipler son derece sorumsuz insanlardır. Kendilerinde hiç hata yoktur, intihar bile etseler sebebi hep eşleridir:)) Zaten iş hayatlarındaki başarısızlık tamamiyle kendi eserleridir, ama bunu kabul edemedikleri için hep ya piyasaları ya da çevredeki insanları suçlamayı tercih ederler. Sıkı bir terapiye ihtiyaçları vardır.
4. Bu da Freud'dan bir sebep. Küçüklükte yaşanılan Oidipus kompleksini aşamamış erkek grubu, eşleri anne olduğu an onlarla cinsel temaslarını kesip fahişelere yönelirler. Bunun da sebebi annenin kutsal olması, seksin ise iğrenç bir şey olarak sadece fahişelerle yapılması gereken bir kepazelik olduğudur. İçten içe anneye duyulan isteğin iğrenç bulunarak eğilip bükülüp bu tarz bir ruh hastalığı haline gelmesidir. Anne olan eşe istek azlığının da temelde buradan geldiği iddia edilir. Günümüzde böyle bir çoğunluğun olmadığı asla söylenemez. Ama bu kadar bariz değildir de, hafif hafif yapan bir gruptur bekli de. Ama esası buradan gelir. Daha çok bu konuyu incelemek isteyenler Sigmund Freud'un Cinsellik Üstüne yazdığı ders notlarının ciltlerine sahip olup okuyabilirler.
Bunlar ve bunların dışındaki tüm erkekler ise fırsat değerlendirirler. Sorarım size ey sevgili okur, hangi erkek ayağına gelip kendini sunan çekici ve güzel bir kadına hayır diyebilir? Hangi erkek, öyle bir heyecan anında maliyet analizi yapacak kadar ileri görüşlü, mantıklı kalabilir? Hangi erkeğin beynine kan gidebilir böyle bir fırsat karşısında?
Sonuç olarak, ey kadın okuyucum; şayet hala daha aldatılmadıysan, ya kocan çok ama çok tembel, ya da ayakta uyuyorsun haberin yok.
Sevgiyle kalın.


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

ŞIRNAK Kazası Detayları

ŞIRNAK Kazası Detayları

Kazanın ayrıntıları ortaya çıkıyor! Mühimmat infilak etmiş

Helikopterin yüksek gerilim hatlarına takıldıktan sonra 300 metre yükseklikten yere çakıldığı, çıkan yangında içerisinde bulunan mühimmatın da patladığı ifade edildi.
Şırnak'ın Uludere İlçesi'ne bağlı Şenoba Beldesi'nden havalandıktan kısa süre sonra yüksek gerilim hatlarına takılarak düşen aralarında 23'üncü Jandarma Sınır Tümen Komutanı Tümgeneral Aydoğan Aydın'ın da bulunduğu 13 askerin şehit olduğu elim helikopter kazasının ayrıntılar ortaya çıkmaya başladı.
DHA'nın haberine göre; Helikopterin yüksek gerilim hatlarına takıldıktan sonra 300 metre yükseklikten yere çakıldığı, çıkan yangında içerisinde bulunan mühimmatın da patladığı ifade edildi. Tümgeneral Aydın ve beraberindekilerin üs bölgelerini denetlemeye gittikleri, akşam Şenoba'da iftar açtıktan sonra birliğe dönüşe geçtikleri sırada kazanın meydana geldiği belirtildi.
Kuzey Irak sınırına yakın olan Şenoba Beldesi'ndeki üs bölgelerini denetlemek üzere dün sabah saatlerinde Şırnak 23'üncü Jandarma Sınır Tümen Komutanlığı'ndan ayrılan Tümen Komutanı ve Kato Dağı operasyonunu yöneten Tümgeneral Aydoğan Aydın ile birlikte 2 albay, 1 yarbay, 1 binbaşı, 3 yüzbaşı, 1 üsteğmen, 2 başçavuş ve 2 uzman çavuş olmak üzere 13 askeri personeli taşıyan helikopterin düşmesiyle ilgili detayları belli oldu. Dün gün boyunca askeri üs bölgelerini denetleyen Tümgeneral Aydın ve beraberindeki askeri heyet, akşam saatlerinde Şenoba Beldesi'nde iftar açtıktan sonra tümene dönmek üzere havalandı.

300 METREDEN YERE ÇAKILDI

Saat 20.55 sıralarında geçtiği vadinin her iki yamacında bulunan yüksek gerilim direklerine bağlı tellere takılan Couger tipi helikopter, ekseni etrafından dönerek yaklaşık 300 metre yükseklikten yere çakıldı. Alev alan helikopterde mühimmat infilak etti. Helikopterdeki personelin tamamı şehit düştü.

VADİDEN GEÇEN NEHRİN DİĞER KIYISINA DÜŞTÜ

Düşen helikopter, anayoldan yaklaşık 3 kilometre vadi içerisine düştüğünü belirten yetkililer, helikopterin Şenoba Beldesi'nin içinden geçen nehrin diğer kıyısına düştüğünü, gece şartlarında bu yüzden enkaza geç ulaştığını söyledi.

GÜVENLİK KORUCULARI VE KÖYLÜLER YARDIMA KOŞTU

Helikopterin düşmesiyle birlikte çevre köylerde bulunan güvenlik korucuları ve çok sayıda köylü, enkaza ulaşmak için arama kurtarma birliklerine yardımcı olmak için olay bölgesine geldi. AFAD ve 112 ekipleri halen bölgede intikal etti. Helikopterin düştüğü bölgede geniş güvenlik önlemi alındı.
Olay yeri inceleme ekipleri şehitlerin cenazelerinin hastanelere taşınmasının ardından başladığı çalışmalarına halen devam ediyor.

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

ŞIRNAK ŞEHiTLERi

ŞIRNAK ŞEHiTLERiMİZ

23. SINIR TÜMEN KOMUTANI ŞEHİT TÜMGENERAL AYDOĞAN AYDIN
Şırnak'taki helikopter kazasında şehit olan 23. Sınır Tümen Komutanı Tümgeneral Aydoğan Aydın, Kato Dağı'nda PKK'ya yönelik operasyonları yönetiyordu.

ERDOĞAN'A BİLGİ VERMİŞTİ

Aydın, en son 28 Mayıs'ta İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde Kato Dağı'nda PKK'lı teröristlere yönelik 40 gündür operasyonun devam ettiği bölgeye yaptığı ziyaret sırasında, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a telefonla bilgi vermişti. O anlar kameralara yansımıştı.
Aydın ayrıca, 15 Temmuz darbe girişiminde “Kışladan 1 er dahi dışarı adımını atmayacak” emrini veren komutandı.

ŞEHİT YARBAY SONGÜL YAKUTJANDARMANIN İLK KADIN KOMUTANI

FETÖ kumpasıyla görevinden uzaklaştırılıp hukuk mücadelesiyle üniformasına geri dönen Yarbay Songül Yakut, aile içi şiddete karşı verdiği mücadele ile de tanınıyordu. Songül Yakut, 1997 yılında yılda sadece bir kadının alındığı Kara Harp Okulu’nun Jandarma sınıfından teğmen rütbesiyle mezun olmuştu. Yakut, Jandarmanın ilk kadın komutanıydı.

ŞEHİT PİLOT YÜZBAŞI SERHAT SIĞINAK
HAYALİ PİLOT OLMAKTI

Şehit Serhat Sığınak'ın okul hayatında çok başarılı bir öğrenci olduğunu belirten yakınları, tıp fakültesini kazanacak puanı varken kendisinin hayalini kurduğu askeri pilotluğu seçtiğini ifade ettiler.
Şehit Sığınak'ın merkez Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi'nde yaşayan annesi Sema ve babası Hayati Sığınak'a acı haber askeri yetkililerin tarafından verildi.


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

SEO Püf Yöntemleri

SEO Püf Yöntemleri 

Seo nedir Nasıl yapılır ve püf noktaları nelerdir.
Daha önce sitemizde SEO  ile ilgili bir çok konu anlatıldı. Göz atmanız da yarar vardır.
SEO başlı başına bir konudur ve en güzel SEO işlemlerinizi wordpress üzerinden yapabilirsiniz.
Temel olarak wordpress bilginiz varsa kendinizi geliştiriniz.
Neden wordpress diye sorabilirsiniz. Çünkü  SEO ya en yakın hazır sistem scriptidir.
Wordpress i öğrenir iseniz işinizi daha kolay yapabilirsiniz.
SEO yaparken wordpress size bu konuda en iyi hizmetleri verir.  Özellikle eklentiler konusunda harika uygulamaları vardır.
Wordpress 'inSEO eklentileri harika diyebiliriz.
Eklentiler arasında bir çoğunun ücretsiz olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
Seo da ilerlemek isteyen veya bu alanda kendini geliştirmek isteyenlere şunu demek istiyorum;
Wordpress'i öğrenin. Temel html bilginiz olsun. CSS  çok önemli.  Muhakkak öğrenin. Site içi SEO çok önmli olup ve dikkat edin.
Site dışı SEO dediğimiz kavramı sonra öğrenirsiniz bir şekilde.
Özgün İçerik
Tüm arama motorları özellikle de Google özgün içeriğe çok ama çok önem vermektedir. Nerden anlayacak demeyin anlar! Hatta ve hatta İçeriğini kopyaladığınız siteyi sizin üstünüze çıkarır. Kendi ellerimizle arama motorlarına biz bu siteyi referans olarak kullandık demiş olur ve içeriğini kopyaladığımız siteyi istemeden de olsa yüceltmiş oluruz. Tüm arama motorları içeriğin daha önce başka bir web sitesinde yayınlanıp yayınlanmadığını bilir. Dolayısıyla SEO‘ya uygun bir site hazırlamak için mutlaka sitemizin içeriğinin tamamını mümkünse kendimiz yazmalıyız.

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Hayata dair planlarınız

Hayata dair plan ve projeleriniz.

Bu aralar kendinizi eğitmeye veya geliştirmeye yönelik atmış olduğunuz adımlar nelerdir yani geleceğimize yönelik  daha iyi bir plan veya projeniz nedir?
Çetrefilli bir hayat yaşıyoruz özellikle Gün geçtikçe dünyada yaşamaya tutunmak daha da zorlaşıyor.
Peki sizlerin bu alandaki projelerinizi veya insan kaynakları anlamında kendinizi geliştirmeniz babında fikriniz var mıdır?
 Varsa nelerdir olan projelerinizi veya fikirlerinizi paylaşmanızı istiyoruz unutmayınız ki bilgi paylaştıkça çoğalır ve herkes fikirlerden yola çıkarak bazı yollar ve yöntemler edinir.
Sizin düşünceleriniz projeleriniz nedir?
Ne gibi faaliyetleriniz vardır ve hangi aşamaya kadar geldiniz.
Sorularınızı, yorumlarınızı konunun altında belirtebilirsiniz.

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Sevgiliniz Aldatıyor

Sevgiliniz Aldatıyor mu?
Sevgiliniz sizi hiç aldattı mı?
Sevgiliniz sizi hiç aldattı mı  veya aldattığını düşündünüz mü hiç?
Sevgilinizin sizi aldattığını lzı düşünüyorsanız bana neden olan faktör nedir veya neden sevgilinizin sizi aldattığınızı düşünüyorsunuz?

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki aldatmak sanki sırasanmış gibi görünüyor.
Ben bugüne kadar Hayatıma giren kadınlar da hiçbir zaman aldatmadım ama Hep aldatıldım ve kimseye güven olamayacağını düşünerekten bende artık aldatmayı başkaları ile gönül ilişkisi yaşamayı ve hayatımı bu alan üzerinde yaşamaya karar verdim desem umarım beni yadırgamazsınız.
Yada yadırgayın. Amaan çok da umurumda ya.

Yazar Hikaye Sahibi: Handan Ayıoğlu

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Karşı Cinsin neyine bakarsınız

Karşı Cinsin neyine bakarsınız

Evet arkadaşlar karşı cinsteki kişinin dikkatini çektiğiniz ilk özelliği nedir.
Cevapları verirken dürüst olun.
Doğru olun.
Yalan söylemeyin.
Zaten kimse sizi tanımıyor.
Gizlilik kuralları çerçevesinde paylaşımlarınız yapılıyor.
Soruya dönecek olursak; Gözlere bakarım, dişlere bakarım ve fiziğine bakarım. Gideri var mı falan filan gibisinden o anlamda fiziğine bakıyorum.
Gözleri dikkat çekici mi değil ve baktığımda beni kendinden götürecek cinsten mi gözler ona bakarım.
Dişler çok çok önemli. Gülmeyi tetikler, gülmede iz bırakır dişler.
Götüne göbeğine göğsüne bakanlar da yok değil hani.
offf bomba kız veya offf offf offf kaslı erkek vs. düşüncelerinizi bekliyorum.

Yorumları alalım lütfen

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

ilişkide aldatma

ilişkide aldatma

Bir insan neden aldatır.
Sevgili olan karşı cinsler neden birbirlerini aldatırlar konusuna değinelim biraz.

Öncelikle karşı Sizler birbirlerine güvenmiyorlar veya birbirlerinin kusurlarını görünce ya da hoşlanmadığı bir özelliği gördükleri zaman ilişkiye son verme adı altında iş aldatma ne kadar gider ve bir süre sonra bu aldatma kişilerde artık sıralanmış gibi bir hale gelir. 
Aldatmak bir çözüm değildir aldatmak düşüncesiz insanların kendilerini tatmin etme adı altında yürüttüğü saçma sapan bir eylemdir ve bu eylemleri yapan genelde beyinsel olarak düşüncesiz veya geri zekalı kişilerin belli bir süre sonra bunları bir sıradan günlük hareket etmiş gibi devam edeceklerdir Siz siz olun aldatmayın p**venkler.

Aldattınız mı hiç? Aldatanları nasıl anlarsınız?

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Sahtekar mısınız

Sahtekarlar
Ciddi ciddi konuya giriş yapınız.
Evet sıradışı ve ilginç bir konu ile karşı karşıyayız yine sizlere bir sorumuz olacak. 
Sahtekar mısınız dürüstçe cevap verin ve yorum kısmına yazın, sizin adınıza konuya dahil edelim yazdıklarınızı.
Lütfen dürüst cevaplar verin.
Konuya dair yorumlarınızı bizden mahrum etmeyin. Bekliyoruz sabırsızca.
Yorumlarda verdiğiniz cevaba karşılık adınızı soyadınızı gizleyeceğiz.
Anonim olarak ta yazabilirsiniz aslında.
Yazması sizden paylaşması bizden.
Fikir sizden onay bizden.
Haydi eller klavyeye.
Haydi alkışlar havaya
Eller havaya.
Şak şak şak.

Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Banka Sistemleri Güvenilir mi

Banka Sistemleri Güvenilir mi

Banka Sistemleri.
Sizce banka sistemleri güvenilir mi veya bankaların mobil uygulamalarına güveniniz ne kadardır?
Bankaların mobil uygulamaları ve web site uygulamalarına baktığımızda temelde güvenilir olduğunu söyleyebiliriz ancak özellikle Android işletim sistemli telefonlar da hızlı bir şekilde virüs bulaşabileceğinden güvensizlik Aslında sizden kaynaklanıyor diyebiliriz.
Telefonunuza önüne gelen her uygulamayı yüklememelisiniz ve sadece güvenilir uygulamaları yükleyecek olursanız, herhangi bir problem ile karşı karşıya gelmeyeceğinizi çok rahat bir şekilde söyleyebilirim.
Öncelikle kendi güvenliğimizi sağlamak alacak olursak bankalar zaten kendi üzerine düşen vazifeyi güvenlik alanında yapmış olduğundan emin olabilirsiniz.



Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Kadınlar neden geç kalıyor

Kadınlar neden geç kalıyor

Evet beyler, kadınlar her yere geç kalıyor diye bas, bas bağırıyorsunuz. İlk buluşmaya, işe, okula giderken hep bizi beklemek zorunda kalıyorsunuz. Peki neden hiç düşündünüz mü?
Bir yere giderken mutlaka duş alıyoruz..
Tamam siz de alıyorsunuz! Ama bizim en az 45 dakikamız banyoda geçiyor. Siz hemen hazırlanıp çıkarken biz saçlarımızı kurutmakla uğraşıyoruz.
Ne giyeceğimize karar veremeyip aynanın karşısında provalar yapıyoruz!
Bir de önemli bir görüşmemiz varsa hazırlanmamız saatlerimizi alabiliyor. Çünkü her şeyin uyumlu olması şart, çünkü sizin gibi bir tişört bir pantolon çıkamıyoruz.
Saçımız istediğimiz gibi olmayınca bozup baştan başlayabiliyoruz!
Çünkü en ufacık detay gözümüze batıyor hiç üşenmeden saçlarımızi bozup, baştan yapabiliriz.
Kız dedikodu WhatsApp gruplarına en 10 tane fotoğraf atıp nasıl göründüğümüz hakkında fikir alıyoruzEee tabii cevap beklediğimiz için haliyle saatin farkında olamayabiliyoruz. 
Cevaplardan tatmin olmayıp snapchat filtrelerinde nasıl göründüğümüze bakabiliriz! Çünkü köpek snapi atmazsak eksik kalırız!
Kendimizi çok beğendiğimizde galerimize en az 1500 tane fotoğrafımızla doldurabiliyoruz!
Hazır kendimizi beğenmişiz, fotoğraf çekmezsek olmaz.
Tabii bazen farklı etkenler de neden olabiliyor..


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür

Finansal Kölelik Nedir?

Finansal Kölelik Nedir?

Finansal kölelik denilen bu durum gün geçtikçe daha çok kişi tarafından keşfediliyor. Ama hala yanlış bilenler ve uygulayanlar var. Finansal kölelik nedir, ne değildir, işte cevabı.
Finansal Kölelik Nedir?
Finansal köle, sahip olduğu parasını sahibesinin istediği miktarda, sahibesinin ihtiyaçları ve istekleri için harcayan kişidir.
Finansal kölelik seks köleliği değildir. Amaç sadece para kazancıdır.
Kölelerin Beklentileri Olamaz
Kölelerin, sahibelerinden cinsel veya başka beklentileri olamaz. Ama sahibe istediği zaman kölesini ödüllendirebilir.
Sahibe Kölesine İşkence Edemez
Finansal ilişkide mevzu sadece paradır ve köle olan kişi de istemiyorsa ona zorla işkence edemez.
Kimler Finansal Köle Olabilir?
Gerçek finansal köleler sizden karşılık ya da güven beklemezler. Tek faaliyetleri efendisine para vermek olduğu ve cinsel veya başka bir beklentisi olmadığı için sizi kolay kolay merak da etmezler.
Kimler Finansal Köle Değildir?
Belki de finansal köleliğin ne olduğunu bile bilmeyen kişilerin amacı genelde çıkar ve eğlencedir. Sahibem dediği kişiden karşılık bekler, hatta şart koşar. Bu tarz kişilere ve mesajlarına inanmayın.
Bu bencemin de sonuna geldik, okuduğunuz için teşekkürler :)
Diğer bencelerim için takip edebilirsiniz


Sponsor Bağlantılar - Reklam
ithalat - ithal kumaş, ithal plywood, ithal elektronik, ithal mangal nargile kömür, ithal kömür