22 Kasım 2018 Perşembe

Alfabeye Göre İngilizce Fiiller

Alfabeye Göre İngilizce Fiiller

Alfabeye Göre İngilizce Fiiller
Alfabeye Göre İngilizce Fiiller
Tekrardan Merhabalar Arkadaşlar. 
Konu başlığından da anlaşıldığı gibi bu defa İngilizce Fiil Kelimeleri verirken Alfabetik sıralamasına göre yazdık ve bunu yaparken önceki konumuz olan "İngilizce Fiiller" konusundan daha geniş olarak 100 kelime ayrıca ekleyerek sizlere sunduk.
Yani önceki konumuz olan "İngilizce Fiiller" kelime sayısı 230 iken bu konumuzda sayıyı 335 e çıkardık.
Daha fazla uzatmadan konunun yararlı olması dileğiyle diyerek sizleri kelimelerle baş başa bırakalım.
Yararlı olması dileğiyle.
Diğer İngilizce konularımıza göz atmak için arama kısmına İngilizce yazarak Aratabilirsiniz.
Ayrıca: https://ingilizce.akblog.net sitemizi takip edebilirsiniz.
İyi çalışmalar diliyorum.
Başarılar herkese.
Akblog.NET

İngilizce Fiiller ve Anlamları (230 Adet)

İngilizce Fiiller ve Anlamları (230 Adet)

Merhaba arkadaşlar.
Sizlere bu konuda İngilizce de önemli olarak gördüğümüz ve 250 ye yakın fiilleri ile birlikte anlamlarını da paylaştık.
Temel Mantığını anlayabilmeniz için hepimizin bildiği üzre öncelikle kelime sorununu halletmemiz gerekiyor ve günde iki kelime evet yanlış duymadınız iki kelime ezberleyebilir iseniz şayet buda yılda ortalama 720 kelime eder ve 2 yıl böyle devam ederseniz 1440 kelime. 
Zaten günlük olarak kullandığımız kelimelerin ortalaması 500-600 civarıdır. Sizlerde bir an önce başlangıcı yapınız.
İngilizce Kelime Ezberleme Yönteminin En iyisi olarak günlük öğreneceğiniz kelimeleri (zaten iki adet) sürekli tekrarlayın.
Konunun yararlı olması dileğiyle.
Başarılar dilerim.

Gelecek Zaman Future Tense (Will and Shall)

Future Tense (Will and Shall)


Bugün ki konumuzda sizlere İngilizcedeki Zamanlardan olan Gelecek Zaman yani Future Tense Konusuna değindik.
Konu alıntı olup konunun alt kısmında kaynak linki verilmiştir.
Yararlı olması dileğiyle.
Başarılar dililyoruz.

Simple Future Tense en basit haliyle gelecek zamanla ilgili cümle kurarken kullanılır. Will ve shall yardımcı fiilleridir, ancak son zamanlarda shall yardımcı fiilinin kullanımı hayli azalmıştır.

YAPI
OLUMLU
OLUMSUZ
SORU
I will go (Gideceğim)
I will not (won't) go (Gitmeyeceğim)
Will I go? (Gidecek miyim)
You will go (Gideceksin)
You won't go (Gitmeyeceksin)
Will you go? (Gidecek misin?)
He will go (Gidecek)
He won't go (Gitmeyecek)
Will he go? (Gidecek mi?)
She will go (Gidecek)
She won't go (Gitmeyecek)
Will she go? (Gidecek mi?)
It will go (Gidecek)
It won't go (Gitmeyecek)
Will it go? (Gidecek mi?)
We will go (Gideceğiz)
We won't go (Gitmeyeceğiz)
Will we go? (Gidecek miyiz?)
They will go (Gidecekler)
They won't go (Gitmeyecekler)
Will they go? (Gidecekler mi?)

USE (KULLANIM)

SEO Pazarlama Satış Makalesi

SEO Pazarlama Satış Makalesi


SEO Pazarlama Satış Makalesi
SEO Pazarlama Satış Makalesi
Bugün ki konumuzda sizlere pazarlama satış üzerine, özellikle internet üzerinden online satış dediğimiz e-ticaret mantığına dayalı bir konuya değineceğiz.

E-ticaret üzerine açılan sitelerin içeriği yani makaleleri nasıl hazırlanır?

Evet arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı üzre satış makaleleri hakkında sizlere bilgi vereceğiz ve vereceğimiz bu bilgiler doğrultusunda websitenizi Google'da iyi bir sıralamaya getireceğinize inanabilirsiniz.
Tabi ki konuyu anlatırken sizlere örnek bir website üzerinden yola çıkarak konuyu izah etmeye çalışacağız.
Örnek sitemiz: kuru-yemis.com veya kuru-yemis.net olsun. Farketmez.

Burada örneğini vermiş olduğumuz sitenin içeriği kuruyemiş ile ilgili olduğu için anahtar kelimemiz ise "ithal kuruyemiş" olacaktır ve bununla ilgili olarak konuyu uzatmadan anlatıma geçmeye devam edelim.
Evet arkadaşlar bir düşünün ithal kuruyemiş üzerine bir makale yazacağız. 
Peki makale yazarken nelere dikkat etmeliyiz, makale içerisinde hangi kelimeler daha yoğun olacak ve konu içeriğini nasıl  biçimlendireceğiz diye konumuzu okumaya devam edelim.

Örnek Konu Başlığımız"İthal Kuruyemiş" Makale Yazısı:

Kuruyemiş sektöründe yaklaşık 40 yıllık bir iş deneyimi ile çalışan işletmemiz aklınıza gelebilecek her türlü ithal Kuruyemiş satışlarını yapmaktadır.Ithalatını gerçekleştirdiğimiz Kuruyemiş ürünlerimizi başta Orta doğu ülkeleri olmak üzere Azerbaycan, İran, Irak, Arabistan ülkelerin yanı sıra aklınıza gelebilecek diğer ülkeleri de sıralayacak olursak Cezayir Tunus Fas gibi Afrika ülkelerinden de Kuruyemiş ithalatını gerçekleştiriyoruz. Hem Avrupa hemde Afrika Ülkeleri üzerinden Kuruyemiş İthalatını Gerçekleştiriyoruz.Aklınıza gelebilecek her türlü ithal kuruyemiş ürünlerimizin satışları mevcuttur. Kaju, Amerikan Meksiko Badem, İran Fındığı, İran Üzümü, Safran ve İthal Ceviz gibi bir çok ürünlerimiz için işletmemizi ziyaret ederek kendiniz bizzat görebilirsiniz.Stoksal anlamda hiçbir sorunumuz olmayıp gelen taleplere fazlasıyla karşılayacak nitelikle ürünlerimiz vardır.Profesyonel ekibimizin yanı sıra hem satış öncesi ve hemde satış sonrası müşterilerimize daima hizmet vermeye hazır olduğumuzu özellikle belirtmek isteriz.Gerek yerli ve gerekse de ithal kuruyemiş ürünleri için bizden alacağınız fiyatların yanı sıra kalite düzeyinde de en iyisi olduğumuz konusunda garanti veriyoruz.İşletmemizin bilgileri aşağıda verilmiş olup, mail, telefon, işletmemizin açık adres bilgileri gibi tüm bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

İşletmemizin web siteleri: https://www.kuru-yemis.net/ - https://kuru-yemis.com/
İşletme eposta adresi: ithalatc@gmail.com
İşletme Telefon numaramız: +90 505 025 1428



Evet arkadaşlar farkında iseniz aşırı anahtar kelime kullanımı yapmadan konumuzu anlatmaya çalıştığımızda ihtiyacımız olduğu kadarıyla İthal Kuruyemiş Satışı yapan bir firma üzerine örnek SEO Uyumlu Makaleyi yazdık.

--
---
Akblog.NET

19 Kasım 2018 Pazartesi

SEO Nofollow Nedir

SEO Nofollow Nedir?

SEO Nofollow Nedir
SEO Nofollow Nedir
SEO açısından hiçte hafife alınmaması gereken bir konu ve bir düşünün sitenize link alacaksınız.
Bu işlemi yaparken Nofollow kavramını bilmezseniz sitenizin sıralamasının gerilemesine neden olacaktır.
Yada şöyle düşünelim: Bir siteye linkinizi eklemek istiyorsunuz ve linkinizi kendi sitesine ekleyen site sahibi size nofollow kazığı çakabilir.
Uzatmadan konuya dönelim.

Nofollow; Linkinizin referanssız olması yani takip edilmemesi anlamına gelir. 
Daha çok şöyle izah edecek olursak; herhangi bir amacı olmayan özellikle SEO açısından bunu söylyoruz veya açık ifadeyle yükselme amacı olmayan sitelerin ve arama motorlarınında takip etmediği linklere Nofollow diyoruz.


Örnek Nofollow bağlantısı şu şekilde verilir:  rel=”nofollow” kodunu kullanmanız yeterli olacaktır.
--
---
Akblog.NET

SEO Keyword Nedir

SEO Keyword Nedir?

SEO Keyword Nedir
SEO Keyword Nedir
Sizlere bu konuda SEO Üzerine öğrenme amaçlı bilgi olarak önemli gördüğümüz bir konuya değineceğiz. Konumuz ise başlıktan da anlaşılacağı üzre "Keyword".

Keyword; Türkçe anlamı olarak kısaca anahtar kelimeler diyebiliriz.
Yani siteniz içerisinde yer alan ve sitenizin içeriği ile alakalı kullanmanız gereken terimlerdir.

Web sitenizin içerik esasına göre Keyword dediğimiz anahtar kelimeleri girerek "Arama Motoru Optimizasyonu" dediğimiz SEO Açısından faydalı olarak gördüğümüz kelimelere Keyword diyoruz.

Örnek olarak verelim bi kodlamayı.


<meta name="keywords" content="Sitenizin İçeriğine Göre Girilmesi Gerkeen Anahtar Kelimeleri Buraya Yazın">


--
---
Akblog.NET