AkblogAk SEO
Firmalarınıza kurumsal çözümler. Web Tasarım - SEO - Grafik Reklam Tasarım
Son Konulara
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hahaha Donald Trump

Posted On 29 Kasım 2019 Cuma

Trump Hangi Koltuğa Oturdun

* Seçildikten sonra Trump'ın Oval Ofisteki ilk günü **
Trump Hangi Koltuğa Oturdun

CIA, Pentagon ve FBI yeni Başkanı bilgilendirmeye gelir ;
Trump : IŞİD'i hemen yok etmeliyiz. Gecikme olmasın.
CIA: Yapamayız efendim. IŞİD'i biz kurduk.
Trump : Onları Demokratlar kurdu.
CIA : Hayır efendim, IŞİD'i biz kurduk. Onlar olmazsa beleş doğal gazı kimden alacağız?
Trump : Pakistan'a yardim etmeyin. Bırakın o sorunla Hindistan ilgilensin.
CIA : Onu da yapamayız.
Trump : O niyeymiş?
CIA : Hindistan, Belucistan'ı Pakistan'ın elinden alır.
Trump : Bize ne?
CIA : Hindistan, Keşmir'de barışı sağlar. Silahlarımızı almayı bırakır. Süper güç olma yolunda ilerler. Hindistan'ı Keşmir'de meşgul etsin diye Pakistan'ı desteklemek zorundayız.
Trump : Tamam ama Taliban'ı yok etmek zorundasınız.
CIA : Efendim onu da yapamayız. 80'lerde Rusya'yı kontrol etmek için Taliban'ı biz kurduk. Şimdilerde Pakistan'ı meşgul ediyorlar, Nükleer çalışmalarına fırsat vermiyorlar.
Trump : Ortadoğudaki terörü destekleyen rejimleri yok etmeliyiz. Suudilerle başlayalım.
Pentagon : Efendim onu da yapamayız. O rejimleri de biz kurduk çünkü petrollerini sömürüyoruz. Oralarda Demokrasi olmasına müsaade edemeyiz yoksa petrollerini kendileri kullanmaya baslar ve buna izin veremeyiz.
Trump : O zaman İran'a girelim.
Pentagon : Onu da yapamayız efendim.
Trump : O niye?
CIA : Onlarla iletişim halindeyiz efendim.
Trump : Ne? Neden?
CIA : Çünkü içinde gizli bilgilerimizin olduğu insansız hava araçlarımızın bazıları onların elinde ve geri almaya çalışıyoruz. Eğer saldırırsak, bu bilgiler Rusların eline geçer ve Rusya bizi yok eder, dostumuz IŞİD'e Suriye'de yaptıkları gibi. Ayrıca İsrail'i hizada tutmak için de İran'a ihtiyacımız var.
Trump : O zaman bırakın da Irak'i yeniden işgal edelim.
CIA : Efendim dostlarımız (IŞİD) zaten Irak'in 3'de 1'ini ellerinde bulunduruyor.
Trump : Niye tamamı ellerinde değil?
CIA : Irak'in Şii hükumeti sayesinde de IŞİD'i hizada tutuyoruz.
Trump : Müslümanları ABD'den kovuyorum.
FBI : Onu da yapamayız.
Trump : Niye?
FBI : O zaman kendi insanımızın çekineceği bir şey kalmaz, korkusuz olurlar, yönlendiremeyiz.
Trump : Bari kaçak mültecilerin hepsini sınırımızın güneyinden kovalım.
Sınır Güvenliği : Maalesef yapamazsınız efendim.
Trump : Sebep?
Sınır Güvenliği : Eğer kaçak mültecileri kovarsak, duvarı (Meksika - ABD sınırına yapma sözü verdiği) kim inşaa edecek?
Trump : H1B Vizesini (Abd çalışma vizesi. Göçmenler bu vizeyi alarak Amerika'ya gidip yeşil kart yani Abd vatandaşlığına başvurma hakkı elde ediyorlar) yasaklıyorum.
ABD Vatandaş ve Göçmenlik Bürosu : Onu da yapamazsınız.
Trump : Niye?
Personel Müdürü : Eğer yaparsanız Beyaz Sarayın Hindistan'da bulunan Silikon Vadisindeki operasyonlarına dışardan kaynak bulmamız gerekir.
Aldığı cevaplardan ötürü bolca terleyen Trump : Lan o zaman benim Başkan olarak ne yapmam gerekiyor?
CIA : Siz Trump-et çaldırın, Beyaz Sarayın keyfini çıkarın efendim! Gerisiyle biz ilgileniriz.

--
---
Akblog.NET

3 yorum

  1. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    YanıtlaSil
  2. Link.
    https://www.akblog.net/2019/11/hahaha-donald-trump.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için önemlidir. Konu hakkında sormak istediklerinizi yazabilirsiniz.

/

İletişim Bilgilerimiz

Yakuplu Mah. Beylikdüzü / İstanbul | Türkiye
+90 505 025 1428
Pazartesi - Cuma (09:00 - 18:00)

İletişim Formu

Ad Soyad

E-posta

Mesaj

© SEO Bilişim İnternet Hizmetleri - Akblog.NET 2007-2019